feeliiciiaa

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Felicia - 22 april 2011 16:39

En STOR nyhet för er som "älskar" spotify eller dom som är medlen och kör via Free. Från nästa månad kommer alla börja köpa premium. Ni har redan märkt att det är en massa reklan och ganska så dåligt ljud till skilnad av vad premium har. Spotify premium är bätre ljudkvalite och ingen reklam, man har även tillgång till spotify i mobilen. Och tillgång till dom nya senaste låtarna. Premium kostar 99:- i månaden. Och den första maj kommer vi utan premium inte kunna lysna på 1 låt mer än 5 gånger. Dom kommer inte låta oss uttan premium lysna på alla låtar som finns i spotiflys spellistor. Du kan bara ha spotify free i 6 månader. Du kommer bara kunna lysna på musik i 5 månader.  Spotify Free kommer bli ännu dåligare. Inget bra längre.

(Läs mer om detta i denna länk http://www.svd.se/naringsliv/kritik-mot-spotify_6094215.svd)

 

 Men vill du slippa dom dåliga nyheterna och kunna lysna på musik utan att höra om reklamen som siger att du ska ta ditt lån här så klicka på någon av de 2 länkarna som finns sist i detta inlägg. Och jag låvar jag kör med detta själv. Inget farligt och inget du kan få virus eller lurad på pengar av. Som sagt det fungrar! P.S den första länken är bäst men bägge fungerar!

LÄNKAR:

http://www.gratispremium.com/?ref=147725

http://gratisspotify.se/?refid=24308

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards