feeliiciiaa

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Felicia - 10 april 2011 20:59

Hej! Dagen i dag var rolig. Den börjar med att jag kollar på formuletten. Det är ganska kul! Sedan så kom släckten och jag fick en matta av farmor och farfar, tränings shorts av emma och fredrik och av mormor och morfar fick jag soffan av dom. Men efter dom åkte hem så visade pappa mig en väska på nättet som han tänkte köpa till mig men det var inte den jag menade så jag vet inte om jag får den av honnom?

 

 

Men nu börjar sparandet i gen! Jag ska spara till en One pice som finns på Gina trocot! Jag MÅSTE HA EN SÅÅNN!! Så på tisdag ska jag kanske in till stan och kolla om dom har en där och pröva sedan! Meen pengar pengar pengar! Jag önskade att jag var rik så jag kunde få aaallltt jag ville ha. Jag är välldigt bortskämd och så men jag får inte allt ;D Men det jag ville komma till var att jag har så mkt att köpa! Och en massa mer till! Men när jag väll tänker köpa något skiter det sig! Men men nu ska jag väll gå och sagga och drömma mina små otäcka drömmar SES! <3333333333333333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards