feeliiciiaa

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Felicia - 17 april 2011 14:47

  Japp! Nu sitter jag här med pappas foppatofflor o datorn på altanen! Vid 12 tiden i dag åkte mamma, felix och jag till byggmax och köpte SPACKEL!!! YEES! Så nu har vi spacklat och väntar bara tills det ska torka! Men jag vill ha up studsmattan eller jag vil köpa en ny. Min är hellt trasig. Det går inte att hoppa på den! Så jag ska väll köpa en ny på blocket för 300:- Jag bryr mig inte särskilt mkt men bara den är bra! :D

 

 

 

Men nyss hade lillebror och jag picknik i trädgården! Mysigt mysigt! Det är värkligen ett toppen väder!!  Och en masa blommor i skogen bakom trådgården! Och så ser man hur gräset har börjat växa! Och i skolan pratar alla om klassresan och skolavslutningen! Vi ska åka på klassresa den 19 maj!!!!!!! Jag är skittaggad!! Jag och josse ska åka Kanonen och nya Uppskutet! :D Jag har redan börjat bästemma vilka kläder jag ska ha på mig o så! Ses! ;D <333333

  

Taggit fottot själv

 

 

 

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards