feeliiciiaa

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Felicia - 16 april 2011 22:33

Hellu! i dag så har jag och mamma "förbärett" inför mit nya rum! Mamma städede i deras såvrum och jag städade i deras rum som dom ska få! Och så tog vi bort maddraserna från sängen så det bara var en sängstomme och bakom deras säng så var det fettfläckar! Skit äckligt!! Der var så när vi flyttade in för 4 år sedan! För pappa "glömmde" tapetsera den väggen när vi hade flyttat in och jag hade mit rum som jag har nu. nu förstår jag varför han inte tapetserade den. Men vi tog bort tapeten pgr av att mamma och jag skulle spakla? Det låter konstigt att ta bort tapeten men jag gjorde som hon sa. Oh när pappa kom hem blev han lite irriterad för det behövdes ju inte. Och vi har för lite spackel och när vi var inne till stan och åt i dag så kunde pappa inte köpa spakel fasst dom har öppet till 22.00 för han skulle kolla på körslaget som han inte tycker är ett dugg bra pugram, så pappa får banne mig åka och köpa spackel i morron när dom öppnar så jag kan flytta in till kvällen i morron! villken dag asså! Nu är jag förkyld. mamma har smittat mig och jag har inte bästent mig villken klänning jag ska köpa?! Jag hittade en massa efter jag hade slutat blogga ;D <3 ses!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards