feeliiciiaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia - 28 februari 2011 19:42

Hello alla... nää ni få läsare. Det har hänt mkt under bara 1 DAG!! Jaa! Snart är roliga talangen på skolan :O Måsste öva men i alla fall vi planerar som SATAN jusst nu!

 

Men jag längtar sååå OTROLIGT mycket tills jag FYLLER ÅÅRR!! Ooo jag haaattaar att jag fyller om 1 månad! Jag har redean skrivi min önskelista eller vad man ska skriva...

Och jag längtar tills mit rum ska bli klart! Jag ska snart på pappa att papetsera deras rum så jag kan få mit tills jag fyller år! Jag holler på nu att köpa inredning till mit nya rum jag ska få! Jag har sparat och tjänat ihop pengar och i morron så får jag min månadspeng och då har jag 500:- Lite matte.....

 

Men nu ligger jag i sängen och lysnar på musik och skriver här i bloggen xD

 

 

Men i morron är det tisdag och på onsdag så ska jag äta tårta på handbollen xD Mumsigt! vi ses! <333

Av Felicia - 25 februari 2011 10:32

Heej. jag skriver med tunga fingrar på tangenterna. För jag är så arrgg!! Arg på min lilllleeebror! Japppp. vår familj delar på ett par hörlurar och jag skulle lysna på musig och tog dom och då fick min 3åriga lillebror tokspel!! Han blev skitförbannad och då vart JAG skit förbannad! Japp så nu blire hörlurar från tradera för att jag inte har pengar till ett par köpta i en affär!! Men nu ska jag försöka lugna ner mig!

 

Meen snart ska man ringa Josse och så ska man vara med henne och gå ner till falken!! bye bye!!

Av Felicia - 24 februari 2011 15:39

Jaap jag glömmde att skriva om "bloggskandalen" Eller skandal och skandal...

 

 

Joopp Kissie vidiobloggade för något år sedan om att sätta up rasist propaganda (alltså rasist "klistermärken" tror jag :S) med sin bror ute på stan och en jornalist har skrivit om det inlägget på 24. Då kissie ringer till jornalisten och hotar om att ta bort inlägget. Hon hotar om att hennes kompisar ska spöa ner honnom och att hon ska stämma honnom på så jävla mycke pengar så han inte ens har pengar till att åka taxi till stureplan och tro att han är någon. Han är självklart lugn för han bandar allting. Nu har jornalisten stämt Kissie och hon har skickat i väg ett "förlåt brev"

 

 

Allt för mig tack och heej! 

Av Felicia - 24 februari 2011 15:22

Heej! Jaap i dag var jag på Lek och bus landet! Det var faktiskt.... lite kul! Men man blir galen på IDIOTER! Men men det är bara att ignorera.  men det var kul att känna sig  som en 5åring igen :D Och efter lek och bus åt vi mat på pizza hut med pappa. Och sedang KLIPTE jag miigg! Såå skönt! Men nu ska jag hitta på något kuligt nu när jag har kommit hem! Vi ses!!!! <33333

Av Felicia - 24 februari 2011 09:35

Heej. I dag ska man bli 5 år igen. Mamma har kommit på världens "roligaste" idé att åka till Lek och bus landet... -.- JIPPEEYYY!!!! Jag blev lite paff och sa? Jag är snart 13 år? :O

 - Men man blir väll alldrig för stor för Lek och busslandet va? Fråga någon KOMPIS om den vill följa med. Siger mamma så jag ringde Josse men hon svarade inte -.- då får man leka med sin lillebror där då -.-  Men jag ska nog ringa Josse igen... hällre att ha någon med sig än att vara själv :S Ses bye bye!

Av Felicia - 23 februari 2011 22:19

Japp då kollar ma på "skit" pougramet big brother. Det är ett skit pougram men jag tycker det är lite kul. Som el dräckterna. Men jag tycker inte om .... jaa ni förstår. men jag har inte hafft något specielt roligt selskap. Asså ingen kompis att skratta med så jag har skrattat åt bolibompa :$ Japp jag har skrattat åt de konstigaste sakerna man kan skratta åt? Jag är knäpp men nu ska jag kolla på store brosan ;D Ses bye bye!

Av Felicia - 23 februari 2011 16:32

Mit handbollslag?

Är inte bäst och inte sämst...

vi är vi är bara dåliga?! Vi gör allt vi kan och ger inte up i första hand. Nu ska vi på läger...

förra lägret var lite sådär kul. Jag fick inga vänner diräkt men det gör inget jag har så många ändå så.

 

 Men eftersom jag var dåligare än vad jag är nu så ficka jag alldrig chansen att sjuta på mål i macherna. Jag fick inga passar. Josse frågade en tjej varför hon alldrig fick någon pass av hennes lagkamrater då sa tjejen. Jag vill inte passa dig för du är så dålig... Men nu kommer en tjej från distriktet. En som sätter ihop ett lag fråg varge serie. Jag vill såklart vara med i det laget hon sätter ihop om några år. Nu är det skönare för lägret är hemma i vintrosa bollhall och det är vintrosa tränare så det är skönt!

 

Men vårt lag HAR vart bäst. När vi inte spelade serie... när vi spelade något som jag inte kommer ihog vad det heter. Men jag väntar tills nästa år då vi SKA bli bäst. Vi ska börja med att vinna vår egna beach handbollscup!!! Här är vårt lag!!

 

  

 

Av Felicia - 23 februari 2011 16:06

Heej! Jag har inte skrivit på ett tag nu för jag har varit sjuk!! Så jag har mott så dåligt att jag inte har orkat skriva!

Machen gick som dom flästa våra macher går.... ska kanske byta lag? Det är något jag har tänkt på LÄNGE...

 

Och i dag är det min dåliga hårdag... Det står hit och dit och uppot och lockarna är hellt... bläälöööprut... OCH nu ser man MYCKET mer att mit hår har blivi rött. jag färjade det ljusare men färjen har gott ur nu. min hårfärg jusst nu är orange/rött? Någon konstig variant?

 

Men jag har inte så mkt mer att skriva.... Joo att min almenacka är jätte mycket kludder i och jag har mkt att göra   

Vi ses bye bye!! <333333

 

                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                  

 

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards