feeliiciiaa

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia - 31 december 2010 13:14

Heej! Gott nyt jul och god år ;D Så siger Sean banan! ;P Meen snart ska mamma jag och Felix åka till M-berg och byta ut nintendotillbehören mot en kamera väska :D Och så ska vi lämna min klocka på lagning elr vi ska lämna in den till ur och pen där den är köpt så jag fården i min storlek för den är välldigt stor om min handled :S Och sedan ska hella familjen åka till farmor, farfar och mina älsklingar Charlie och frasse! Och äta mat. Och så ska lillebror o jag såva över där :D Och mamma ska jobba natt! Men vi får se om det blir en kamera väska trots allt?! Men vi ses nu ska vi åka Bye bye!!   

Av Felicia - 30 december 2010 17:07

Heej! I dag var jag hoss tandläkaren och tog bussen 8:28 JAG HÖLL PÅ ATT DÖÖÖ!!!!  Jag som brukar såva till 11 halv tolv nu när det är lov men i morse fick jag ställa klockan. Och så kollade min tandläkare min tanstälning. Bra att veta va!!?? Och så tog jag bussen hem. Och så skulle Carin komma! Vi skulle lösa ett problem men det gick inge bra!! Men men vi får ta det nästa gong! Hoppas jag!! ;D Och på Onsdag kanske Carin jag och Johan gå M-berg?? vi får se om alla kan?! Meen vi ses! P.s CARIN ÄR SÖTAST I VÄRLDEN!!

Av Felicia - 29 december 2010 21:49

Hihihihi! Har tästat lite "fjortizzz vannaha biie!" I går tupperade jag mit hår.... jag tyckte det var så kul så jag tuperade tills jag såg ut som en pudel typ ;P

Men fjååårtizz är ju så ute så det är ju ingen ide med det!! Men jag som är så "effter" i allt typ så passar det mih!! Men den bilden delar JAG INTE MED mig! Jag kan se utt som emo en dag! jag LÅÅÅVAR jag sr bätre ut i emo! Men nu ska jag slagga fasst kl är 21:57. Jag ska upp till tandläkaren och ska med bussen 8:27 JAG KOMMER DÖÖ! Sedan kommer Carin hem till mig!! Vi ses i morron vetja! ;P Puss o kram skummbanan!! <3333

Av Felicia - 29 december 2010 19:06

Heej bloggen! Idag var det en slappar dag trotts allt men jag sprang inte. Dålig av mig :S Men jag dansade en massa och det är bra träning!! Men man skänner i kroppen att man inte har tränat på ett tag. I musklern,lederna.... ÖVERALLT! Något som NI säkert vill att jag ska träna på är stavningen. det är 2 saker. 1:a vill jag inte avslöjja men det 2:a. 1:a Varge dag så är det folk som klagar på att jag stavar fel... det är så svårt att inte avslöjja vad det är och särskilt inte så hella världen kan se men jag har ett hinder i stavning och läsning. Vi har inte gjort en undersökning än men JAG själv hoppas att det inte är vad vi tror det är. Jag läser och läser och läser. Och stavningen vill inte sitta fasst. Ni kan gissa vad det är.. det är ganska vanligt. Jag kan inte siga att det är en sjukdom men det är ett hinder. Där har ni ledtrådar. 2:a jag har syn problem. Och man kan inte göra något åt det. Jag ser prickar hella tiden. Och när jag är trött så bli det värre. Då blir det bara en massa mer prickar. Det är som myrernas krig på TV:n när den inte fungerar. Så är det för mig hella tiden. Och när jag läser så lägger sig prickarna för bokstäver och jag kan inte se vad det står.  Det är därför jag delvis är rädd för att byta skola sedan till 7:an. Dom kommer ju inte fatta om jag siger - Tuvärr jag kan inte läsa nu. Jag är för trött. Tror ni dom kommer tro på det elr?! Det kommer bli det värsta, och stavningen!!! Men vi ska få gå på en interjuv tror jag men det är om man ska ta ngn profil och jag ska börja i handbollsprofil så jag SKA ta up det då!! Men hejdå! Komer säkert blogga ngn gong till i dag! Men här komer lite bilder jag har tagit! ;D Den bilden på mig bjuder jag påe!  vi ses! <3333

  

      

   

       

Av Felicia - 29 december 2010 11:32

Heej! I dag är det en såndär dag man bara kan gå runt i huset med morronrock men så ska det INTE vara!! Joo jag kollade nys på Kissies blogg... jag siger bara... ok jag ska inte siga ngt dumt om den men men jag gillar inte den. I bland ser hon ut som en morot i ansiktet med smink?! Men jag kanske har fel på mina ögon som jag har    hehe jag försökte hitta en smiliy som vislade med det här får duga :D Men att folk har skrivi en massa saker på hennes dörr.... elakt!! Och fåtal om andras bloggar... det finns en jätte fin blogg som min kompis har gjort!! www.carin-angel.bloggplatsen.se . Hon hadde en annan förut som hon tog bort (så synd ) men nu har hon en ny... en fottoblogg! Det var länge sedan jag skrev om dendär killen jag gillar.... Jag vill inte avslöja något än men det har inte got så långt. :S  Jag har hafft en inlägg om gratis saker och bla bla bla... nu har jag hittat ngt nyt... faktiskt på kissies blogg så den har lite nytta iallafall! ;D http://gratisbio.se  ngt för dig kanske?? Neej nu ska jag up till mit rum och fixa i ordning mig (lite sent men sent än alldrig) och så ska jag kanske ut och springa för under lovet nu har vi ingen handbollsträning :( Men vi ses! Puss o Kram skummbanan! ;D

Av Felicia - 28 december 2010 23:24

Heej! I går var jag hos Carin och vi spelade monopol i 2-3 timmar.... och jag som ALLTID förlorar på det spelet! Och i går kväll var jag HELL flummig! Jag har hafft disco i ett kök med mig själv och i går hadde jag fest med mig själv!! Jag ÄR sluk i huvudet!!!!! Men det går i släckten ;P Och i dag var jag hos mormor och morfar och träffade mina Kusiner!! Adan 9år, vicktor 6år och Alvisen 2 år!! Vi åkte pulka i en backa tilloch med Maria och Hans åkte pulka!! (mina kusiners mamma och pappa) JOO och i går vart jag värkligen GALEN!!! Jag raderade ALLA kort jag hadde på min kamera!!    AAA såå galen blev jag så jag kunnde göra så.... NÄÄÄÄÄÄ såklart inte!! Men ARG vart jag!! Vi ses! Hejsvejs leverpastej? Nää det vart fel!? HEjdå!!

Av Felicia - 26 december 2010 23:47

Tjabba! I dag har det vari en slappar dag! Jag har tagi lite flera kort men orkar inte ladda up dom nu... kl är 00:06 och jag är skiiit trött! Är lite flummig just nu men jag ska ju ändå SÅÅÅÅÅÅVVVAA Haha jag stava fel!   Det blir et kort inlägg i dag men good night vi ses! Bye bye! <33333333 Flum! ;P


Av Felicia - 25 december 2010 17:47

Heej! I går var det julafton och jag hadde tängt att skriva up min önskelista men det vart inte så... Samma bilderna jag lovade att lägga up från Bodaborg gick tuvär inte :( Men i går var det julafton... den mäst longtråkiga dagen på året. Från typ 11 på morgonen till 19 är det som tråkigast! När man tror att det har gott 30min så har det bara gott typ 5min för man väntar på att något ska hända!!!! Men julklapparna var RIKTIGT BRA!! då vill jag bara siga: sig hej till min nya kamera! Systemkamera sony a290!!! Har pröva den i dag och den är skit bra!! Jag fick oxå... äch kolla listan under!!

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,


MUSIC BEAR!! (en högtalare som är en nalle!)

SYSTEM KAMERAAAA!!!!!!!!!
Klocka
Radio
Nintendo fodrar + fodral *2.
Nintendo spel
flöjt ställ
presentkort på H&M 500kr
Presentkort på Marieberg galleria 200kr
Almenacka
Parfym
2 kuddar
tidningsställ
Moon boots (kommer i slutet av januari)
Träningsväska handboll hoppas jag :S (kommer om någon vecka)
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

Jag fick RIKTIGT mkt i år!! Men jag fick 2 nintendo fodral så jag ska lämna tillbaks ena fodralet och ta pengar istället och köpa en väska till min nya kamera!! Jag fick med ett litet hefte med saker man kan köpa jusst till den kameran jag har och jag har vari ute på internet och kollat butiker men de ha ingen sådan väska jag vill ha?! Men jag hittade tillslut på sonys hemsida och den kostade ca 100$ väldigt mkt men jag ska kolla vad dollarn står i nu och räkna.det kommer bilder på några av julklapparna jag fick och på väskan! Hejdå!!!


   Music bear!!

   KAMERAN!!

   Parfym

------------------------------------

Den väskan jag ska köpa!!

   



Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards