feeliiciiaa

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Felicia - 15 april 2011 17:43

GGGAAAHHHAAA!! Nu har jag SNART suttis vid datorn och letat i snart 3 timmar!!!! ok inte så länge men väälldiiggtt länge iallafall. Jag har hittat 2 supper söta kläningar. 1 som någon hade köpt på lindex och jag kollade på deras hemsida men dom hade inte den där. (jag har den inte på bild) Och en annan på en blogg. Och den har jag frågar var hon har köpt den ifrån men jag väntar på svar. Och så hittade jag 1 till jätte söt men den var i en sån liten storlek 32 cm i midijan? Nejtack! Så liten är jag inte?! Så den går ju bort puttsväck!

  Den hittade jag på en blogg! :D Men nu ska jag leta vidare och vänta på svar! Kommer med mer bilder om jag hittar någon annan under dagen :DDDD

Av Felicia - 15 april 2011 07:05

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat. Jag har varit chokad under 2 dagar. Jag orkar inte prata om det jusst nu för jag känner mig riktigt krängt! Krängt och krängt.. ledsen. 

 

 

Men nu ska jag försöka tänka bort det. Men i går kunde jag inte blogga för jag var tvungen att plugga inför ett PROV! Urrsscchhh jag hata prov.    BLÄÄ!! Men nu ska jag till skolan och skäka frulle! Vi ses! <33333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards