feeliiciiaa

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Felicia - 3 april 2011 08:10

Bonjour!!!!

 

 Det är morgon och jag har gott up alldeles för tidigt men endå!!

 

Det är helt sjukt!! För bara några dagar så kändes det som om jag aldrig ska fylla år!!Det tog en evighet men vips nu idag är det söndag och det är 4dagar kvar tills jag fyller år :D Men det var inte det jag skulle skriva om i dag...

 

 

Har ni tängt på första intrycket. Man har ungrfär 7 sekunder på dig att göra en bra första intryck. Det visar vem man är i hur man siger text Hej. visa siger tjena, Tjabba,Hallå,hello och visa det vanliga Hej.

 

Men jag gör alltid ett dåligt första intryck. Jag siger hej pratar blygt och är i min lilla egna värld i dom 7sek. 

 

 

Ok inte så mkt att tänka på men jag skrev det bara för att ha något att skriva om :D

 

 

Men vi ses! Au revoir!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards