feeliiciiaa

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Felicia - 6 april 2011 20:23

Heej! Jag har jätte ont i min finger!! Jag har stukat den rijält och vi har inget bandage så jag har tagit en gammal halsduk typ. Men men.

 

Nu ligger jag här i sängen och lysnar på musik och ska snart börja med alla dessa LÄXOR!! Jag har inte så mycket läxor men ändå, det är inge roliga. Mina läxor:

 

*Engelska 10 glosor till fredag.

*Engelska text till fredag.

*Nyhetsläxa till torsdag.

*Franska glosor till nästa Onsdag.

*Franska text till nästa onsdag.

*Franska papper till nästa onsdag.


Det ser mkt ut men det är inte så mycket.

Ok men nu måste jag plugga så vi ses i morron eller något! BYEE! <333333

 


Av Felicia - 6 april 2011 06:55

ok glöm min konstiga rubrik.

 

MEN VET NI VAD! I går så hämtade jag felix på dagis (jag tjänar pengar) så var vi ensamma hemma och han leker på sitt rum och han slår med något så jag går upp då. Och i hallen där så står en soffa som det ligger en lapp på:

-Grattis felicia i förskott!

 

JAG HAR EN SOFFA, DET HAR KANSKE INTE DU!!!!

Haha nu är jag jätte jätte glaad!

 

Men nu ska jag gå så jag hinner med bussen till språkvalet, till franskan som jag inte har övat gloserna på :S Det kommer inte bli kul!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards