feeliiciiaa

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

SLUTA SKRIK MITT NAMN I SKOGEN!

Av Felicia - 3 juni 2011 21:20

Heej! Jag vill bara siga till alla som skriker med konstiga röster nästan varge dag i skogen bakom mit hus att... gör inte det snälla!!

 

Några ungar skriken FELICIA FELICIA KOOMM!! När jag är ute med felix och leker :S Blir ganska lack på det -.-

 

I dag har jag INTE städat. Konstigt?! Har hämtat felix på dagis i dag och cyklat och köpt glass med honnom, jag har hafft vatten krig med honnom i dag... Jag har nästan gjort allt med honnom idag. Jag har packat oxå men UTAN honnom! aja MÅSSTE sova nu. Ska upp tiddiiggtt i morron och TAGA TAGGA TAGGA! (har ont i BÅDA armarna men det är för jag hoppar på ett roligt sätt på studsmattan så vi får se hur det blir i morron :S)Spelar första machen 9.13 och ska vara i Hallsberg kl 8.10 Åker 7.10 hemmifrån i morron! Men kommer bligga kanske på söndag om jag orkar! Ses! <3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 17 juli 2011 19:55

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på sjuukktt länge! Jag har börjat med nya bloggen men har fott STOORAAA problem men jag LÅVAR att det kommer bli en ny blogg.... Men i dag köpte jag ett pa TILL converse så nu har jag 3st. ett par blå,ett par röda ...

Av Felicia - 7 juli 2011 00:36

Nu har jag bästemt mig.... Jag ska sluta blogga på bloggplatsen. Läs om en ny och bätre blogg. Samma blogg,samma person, ny design, lite nytt inehåll och ett nytt namn!! Välkommen till   http://felicia24h.devote.se/ http://felicia24h.dev...

Av Felicia - 6 juli 2011 22:09

Tjeenare! Har inte bloggat på ett tag nu :/ Blir så less på bloggplatsen -.- Kommer nog byta till devote snart någon gong.   Men tillbaka till master of the life! Haha ja, det är jag! ;P    Men nu när man sommar jobbar heeellaa dagarna och få...

Av Felicia - 29 juni 2011 21:23

Tjabba tjena hallå vi siger så! Nu har nu missat myyyccckkkeett! Som vanligt så har jag sommarjobbat utom i dag för då har jag varit inne till stan med Carin och wilma för dom skulle köpa present till Amanda. (jag har redan gjort det) Amanda ska...

Av Felicia - 26 juni 2011 09:10


Jag blir så trött på alla på facebook som gör "evenemang" att alla som kommer leva efter jordens undergong 2012! Jag har inte sett den filmen men den värkar ju inte vara san?! Eller?! Eller är det någon annan som har sagt nu att vi kommer gå under?! ...

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards