feeliiciiaa

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Felicia - 13 april 2011 21:16

Heej! Just nu har jag väldigt roligt liv känner jag! Förra veckan stukade jag fingret, inte så farligt men i måndags kände jag redan då att jag hade ont i knät och i tisdags inte så farligt men i dag i skolan har jag haft SKIT ont! Det är så kånstigt för ibland kan jag gå hur som hälst och sedan går jag på en pungt i min fot och jag får jätte ont. Och jag har fott gått på 1 krycka när jag har haft ont. Hellt sjukt!!! Men vid 3 tiden skulle jag resa mig up ur soffan (jag såv en liten stund :S ) och det gör så ont att jag skriker lite lätt!!! URRSSHH! Nu blir jag sur på mig själv!!!

 

 

Men nu tittar jag på efterlyst... jag blir rädd hellt änkelt! Och så har jag gjort nästan alla läxor. Men nu ska jag kolla på efterlyst och få reda p¨å vad som händer! <33333333333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards