feeliiciiaa

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia - 31 maj 2011 16:37

Bonjure!

Dagen i dag var bäst! Vintrosa dagen i dag!

Det bästa var att 6:orna spelade brännboll mott nästan alla lärare! Vi tjejer hade dunjackor,flippflopp,shorts,mössa,skidglassögon och så hade vi tiatersmink så det såg ut som om vi hade blivit hyperbruna!! En lärare kläde utt sig till nunna, en annan till fotbollspelare och alla andtra hade bara någon konstig mössa?!

Och efter brännbolen har alla på hella skolan vattenkrig och brandkåren kommer och sprutar vatten på alla på fotbollsplanen! 6:orna har hand om det och det är det som är skiittt kul!! Och det har varit skiittvarnt!Jag steker i solen på studsmatan OCH blivit ganska brun på armarna och bena.... de ser utt som en liks ben?!?! Men sitter inne för solen har gott i moln:/

 

 

 

 

Fick min kläning hem i dag!!! först när jag såg den såg den skiitt liten utt och jag undrar om jag skulle kunna få på mig den men den var välldigt stretsig. Liiitte litttee kort mot vad jag ville ha den men det gör inget.

 

På torsdag är det ledigt fårn skolan sakka samma som på fredag och måndag nästa vecka! Så min helg blir hyper lång! 5 dagar! :D

Och torsdag nästa vecka SKOLAVSLUTNING! På fredag ska jag in med lille bror och möta mamma och så ska vi köpa skor och skärp! Har dushat 4 gonger i dag och nu svetas jag så det blir nog en 5 till :D Vi ses! Salut! <333

Av Felicia - 30 maj 2011 20:53

Hej hej hemskt mkt hej!

 

Hej! Dagen i skolan har varit kul iblan men jätte tung anars. Men men sånna dagar finns! I dag så var det skola och sedan cykla till träningen. Och hem o ducha´o städat liiitte. I morron är det Latijolajbandagen på skolan och jag ska ta hand om ett gjäng ungar och sedan ska alla 6:or spela fotboll mott alla lärare men vi spelar bränboll och så ska 6:orna  klä ut sig men bärettar inte vad vi ska klä ut oss till.

 

 

I dag har dagen i skolan varit soofftt!! Har rensat bänken,tränat med flaggor till skolavslutningen, ättit glass för grönflagg som jag är med i och ättit cup cakes för amanda flylde år! Ska göra något roligt och sedan sova! Ses! :D <3333

Av Felicia - 29 maj 2011 18:33

Min lillebror djvulen junior på 4 år har jävlas med mig hell tiden!!! Juss nu hatar jag honnom!!!! Han jävlas hella tiden och såklart jag oxå gör det! Om han gör det gör jag det tillbaka så mamma beslöt sig att vi får inte vara i samma rum. Så han skriker från rummet brevid när jag sitter jätte skönt i soffan och kollar på tv och jag ska heller inte prata med han så jag gick up och fick kolla på tv :S inte lika skönt -.- men han har heller inte lysnat på mamma och pappa så han ligger risigt till i dag :D

 

Jag var inne till stan med mamma och lillebror för att lämna pappas telefon för han glömde den men jag han inte köpa eller kolla på skor till skolavslutninen för jag fick förlja med min lillebror o köpa en massa leksaker. I en afär gick han runt i ca 40min!!!! Så jag han inte för vi skulle precis åka -.- Jag är skiit surrr! Så vi ses i morron när jag är lite gladare -.-

Av Felicia - 29 maj 2011 10:13

Sov till 9 i dag! Ovanligt långt för mig! Jag börjar kolla almenackan och den förtsätter. Har suttit och fyllt i nästan allt nu tror jag? Har inte haft någon koll alls på när vi har lovdagar och så men det jag kommer ihåg har jag skrivit ner! 

Snart skolavslutning :S ca 2veckor och järnvägn cup nästa vecka :O Har inte tränat ett dugg inför det. Men framförallt skolavslutningen. Ska börja i högstadiet och byta skola och det är jag välldigt glad för men vill ändå inte släppa den trygga lilla skolan! :S Men nu ska jag göra mig ordning Hehe har slöat framför tv i någon timma. Så vi får se vad jag ska hitta på idag :D 

 

Hejdå! <333333 

Av Felicia - 28 maj 2011 18:20

Heej hej! i går bloggade jaginte för jag fick oväntat besök ;D och i dag var jag, mamma och Felix till mormor o morfar där mina kusiner var! Alva 2år, Adam 10år och viktor 7år och så var moster mia där oxå! Och då börjar vi prata om att vinna saker och då kommer mia ut med en IPAD som  HON har vinnit! :O snacka om jag hade lite tankar om att sno med den hem! Hon hade skiit roliga spel! Angry birth och en MASSA mer! Jag har haft beslutsongest om jag ska spara till en HTC mobil eller min stora kärlek och efter jag har fott träffa mrs Ipad så måååsste jag köpa en ny mobil. Min "nya" som jag köpte för 300 är värdelös och fick lämna in den efter ca 1 månad efter jag hade köpten och den går nog sönder snart igen :S Jag kan inte lämna in den igen. Det har inte ens gott ett halvår.

Men till htc mobilen ska oxå köpa "tillvall" på telia på gratis surfning i ett år 500kr! Det är riktigt bra! Jag kollade oxå på för 1 månad och det kostade 100kr så man tjänar ju välldigt mycket på det!

Eller så sparar jag till en iphone 5 som kommer i september men kommer säker spändera dom pengarna innan det :S Men men en HTC mobil tror jag det blir :S

Hejdå! :D <3333333

 

Av Felicia - 28 maj 2011 18:20

Heej hej! i går bloggade jaginte för jag fick oväntat besök ;D och i dag var jag, mamma och Felix till mormor o morfar där mina kusiner var! Alva 2år, Adam 10år och viktor 7år och så var moster mia där oxå! Och då börjar vi prata om att vinna saker och då kommer mia ut med en IPAD som  HON har vinnit! :O snacka om jag hade lite tankar om att sno med den hem! Hon hade skiit roliga spel! Angry birth och en MASSA mer! Jag har haft beslutsongest om jag ska spara till en HTC mobil eller min stora kärlek och efter jag har fott träffa mrs Ipad så måååsste jag köpa en ny mobil. Min "nya" som jag köpte för 300 är värdelös och fick lämna in den efter ca 1 månad efter jag hade köpten och den går nog sönder snart igen :S Jag kan inte lämna in den igen. Det har inte ens gott ett halvår.

Men till htc mobilen ska oxå köpa "tillvall" på telia på gratis surfning i ett år 500kr! Det är riktigt bra! Jag kollade oxå på för 1 månad och det kostade 100kr så man tjänar ju välldigt mycket på det!

Eller så sparar jag till en iphone 5 som kommer i september men kommer säker spändera dom pengarna innan det :S Men men en HTC mobil tror jag det blir :S

Hejdå! :D <3333333

 

Av Felicia - 26 maj 2011 14:57

Men tjena! ska snart in till stan och gå på flöjtavslutning. Ska sluta p flöjten och satsa på handbollen. Och i går natt kunde jag inte såva så efter skolan gick jag hem och såv. När det var 20min kvar tills träningn började väkte min lillebror mig så ja  var som en ZOMBiEEEE rästen av dagen -.- Men men i dag är jag glad!

I skolan i dag fick vi glass för vi hade "klarat" ett updrag. (updraget är kompliserat) jag tyckte att vi inte diräckt "klarade" det men det var gott med glass! Jag tängte börja med att skriva en liten dikt i nästan varje inlägg. saker som jag värkligen skulle villja skriva om. typ privat liv?! Dikt som man inte fattar diräkt! Ska göra det! ;D ses! <333

 

DIKT:

Jag valde fel. Jag skulle vällja motsatsen av flicka. Allt skitsnack orkar jag inte med! Man ser hur ni viskar och jag vet vad du har att siga och vad du har sakt. Jag valde fel igen. Jag ville börja om på nytt utan dig och dig! Jag tar åt mig skit myckat av vad jag ser i dina ögon. Försök med det du har i din famn men det du har, är det jag hatar. Du "hatar" mig och jag gråter för dig. Du gör att jag mår dåligt. En sån falsk person. Jag kan heller inte siga vad jag tycker för då blir jag idiotförklarad och du har makt och d kan jag inte vara med dom jag skulle ha valt.

Av Felicia - 24 maj 2011 07:39

Nu snart ska jag till skolan och jag ser ut som ett... vad ska man siga... Ett sviin!! Hella mit hår är.. BLÄÄÄÄ BLÄÄÄÄ!! uRSCHHH!!

men men det är bara skolan. Jag har gott ditt med värre kläder o hår! nää nu måste jag dra! <3333333333333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards