feeliiciiaa

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

SOMMARJOBB!

Av Felicia - 17 juni 2011 20:25

Har "sommar jobbat" i dag! Följer med pappa till hanns affär och jobbar hella dagarn! Från kl.10.00-19.00 så får jag 50kr! Är det dåligt betalt eller?! Jag gjorde det mässta i dag så i morron får jag nog ingentig gjort! Körde 2 GONGER med kartonger,har sprungit konstant för brochyrer,kablar och en massa! Pappa ville ha en broshyr som inte FANNS! Jag fick springa till 3 ställen! Till ett ställe fick jag springa 2 gonger! Jag får oxå pruta för jag skulle köpa en kabel som pappa ville ha för han gav mig för lite pengar -.-

 

Men men! Tror att jag ska sommarjobba i morron med? Mamma försöker fixa ett TILL sommarjobb till mig! Dom dagarna jag inte är o sommarjobbar hoss pappa så ska jag kanske gå ut med en hund dom dagarna? Vi får se hur det blir med det (jag tror inte att det blir så?)

 

Tängte ringa Josse i dag men eftersom hon inte har ringt upp så antar jag att hon inte har sätt att jag har ringt -.-

Vi får se om mamma o jag ska gå på marieberg någon gong för att köpa kläder, har så OTROLIGT lite jusst nu :S

 

Men men vi ses! :D <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 17 juli 2011 19:55

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på sjuukktt länge! Jag har börjat med nya bloggen men har fott STOORAAA problem men jag LÅVAR att det kommer bli en ny blogg.... Men i dag köpte jag ett pa TILL converse så nu har jag 3st. ett par blå,ett par röda ...

Av Felicia - 7 juli 2011 00:36

Nu har jag bästemt mig.... Jag ska sluta blogga på bloggplatsen. Läs om en ny och bätre blogg. Samma blogg,samma person, ny design, lite nytt inehåll och ett nytt namn!! Välkommen till   http://felicia24h.devote.se/ http://felicia24h.dev...

Av Felicia - 6 juli 2011 22:09

Tjeenare! Har inte bloggat på ett tag nu :/ Blir så less på bloggplatsen -.- Kommer nog byta till devote snart någon gong.   Men tillbaka till master of the life! Haha ja, det är jag! ;P    Men nu när man sommar jobbar heeellaa dagarna och få...

Av Felicia - 29 juni 2011 21:23

Tjabba tjena hallå vi siger så! Nu har nu missat myyyccckkkeett! Som vanligt så har jag sommarjobbat utom i dag för då har jag varit inne till stan med Carin och wilma för dom skulle köpa present till Amanda. (jag har redan gjort det) Amanda ska...

Av Felicia - 26 juni 2011 09:10


Jag blir så trött på alla på facebook som gör "evenemang" att alla som kommer leva efter jordens undergong 2012! Jag har inte sett den filmen men den värkar ju inte vara san?! Eller?! Eller är det någon annan som har sagt nu att vi kommer gå under?! ...

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards