feeliiciiaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Felicia - 17 juli 2011 19:55

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på sjuukktt länge! Jag har börjat med nya bloggen men har fott STOORAAA problem men jag LÅVAR att det kommer bli en ny blogg.... Men i dag köpte jag ett pa TILL converse så nu har jag 3st. ett par blå,ett par röda och i dag köpte jag i turkåst! Men nya bloggen KOMMER SNART så jag lägger i nya adressen här när den är klar!

 

 

Vi ses! <333333

Av Felicia - 7 juli 2011 00:36

Nu har jag bästemt mig....

Jag ska sluta blogga på bloggplatsen.

Läs om en ny och bätre blogg. Samma blogg,samma person, ny design, lite nytt inehåll och ett nytt namn!!

Välkommen till

 

http://felicia24h.devote.se/

http://felicia24h.devote.se/

http://felicia24h.devote.se/

http://felicia24h.devote.se/

Av Felicia - 6 juli 2011 22:09

Tjeenare! Har inte bloggat på ett tag nu :/ Blir så less på bloggplatsen -.- Kommer nog byta till devote snart någon gong.

 

Men tillbaka till master of the life! Haha ja, det är jag! ;P 

 

Men nu när man sommar jobbar heeellaa dagarna och får HÖGRE månadspeng så blir man väällddiggt glad! Felix är hoss mormor o morfar och har vart där i snart 2 veckor nu och då blir man välldigt bortskämd!

 

Skulle spara till ett par converse och hade 400kr och pappa betalade rästen!

Fick 200 i månadspeng och dagen efter så bestämde mamma och jag att jag skulle få 600kr i månadspeng nästa månad MEN mamma gav mig 400kr (200+400=600) så jag fick 400 bara sådär kan man typ siga.

Köpte n pippi tröja och sedan hittade en ONE PICE för 300kr och hade inte får jo då ger pappa mig 100kr så jag ska ha  råd med one pice´n, fasst det som saknades var 20kr.

 

Så Felicia is back! ;D Haha det jag menar med det var när jag var liten så var jag SJUKKTT bortskämd för var ända barnet då tills den lilla djävulen kom! -.- Men får leva med det!

 

 

JOOO!! Har kanske skrivit om att jag kanske ska åka på finlansfärja, eller det var bästemt så. Men dom vi ska åka med, deras släckting har fott en propp i hjärnan så det kommer antagligen inte bli någon båt på måndag. (derass släckting står dom välldigt nära)

 

Såå när man kommer till skolan i öst och dom frågar vad man har gjort så är det bara att svara:

-Inte ett SKITT!! Jag har sommarjobbat och skaffat mig shjysta prylar! har inte ens gott på TALANGEN EN ÄNDA GOOONNG! Talangen får man Inte missa men tydligen denna sommar :´´´( Vi ses! Bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards