feeliiciiaa

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Felicia - 7 april 2011 21:41

Sorry för det förra inlägget. Jag var välldigt glad och... konstig. Men dagen i dag har varit jätte bra och dagen drar mot sit slut. Jag har pluggat och det gick inget bra men vi får se hur det blir tills i morron. I morron ska jag,Josse och Alex ha  idrottslektion för fyr femmerna. Är inte så pigg på det. :S Men precis så här till leggdax så kommer jag på en jäkla massa som jag måsste göra :S

 

Som att fixa pengar för att bjuda Carin o Josse på ficka i morron. Och så måste få mina pengar som jag har tjänat ihop i morron för i morron så ska jag på m-berg. SKIT dumt av mig och inte har fixat det innan! Men får göra det på morgonen och samtal med mamma :S

 

Men nu tänker jag sova om jag kan. Jag tror inte det. Men jag måste för jag har en huvud värk som gör skit ont! Vi ses!;D <33333

Av Felicia - 7 april 2011 20:42

      Jo svaret i rubriken är jag!! I natt kunde jag inte sova för jag hade ingen aning om vad jag skulle få.Men jag har fott:

 

*En stol.

*Ett skrivbord.

*Bollpump.

*Wesc hörlurar.

*Soffa.

 

Men jag får ju en tv och ett nytt rum sen när jag ska flytta in :D Men dagen i dag har varit TOPPEN! Världensbästadag!! Solen skiner och jag bussar med charlie och frasse. Bara slappar och är ute och tar kort! Har fott all upmärkasamhet man kan få och JAG ÄLSKAR DENNA DAG OCH VARFÖR TAR DEN SLUUUTTT!!!?? Men jag längtar så otrooollliggttt till helgen oxå!! Min helg:

 

Fre: Skola, Ska ha idrotts lektion. Efter skolan ficka med josse o carin och sedan marieberg.

 

Lör: Handbollsavslutning med hela VIS.

 

Sön: Hela släckten kommer men presenter,kakor,TÅRTA och kanske josse kommer!

 

Världens bästa vecka! Jag älskar dettaa Men nu ska jag plugga men bilder på nästan allt jag fick är der uppe! :DDDDDD // Felicia som är SUPERDUPER GLLAAADDD! <3333333333333

 

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards