feeliiciiaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia - 29 juni 2011 21:23

Tjabba tjena hallå vi siger så!

Nu har nu missat myyyccckkkeett!

Som vanligt så har jag sommarjobbat utom i dag för då har jag varit inne till stan med Carin och wilma för dom skulle köpa present till Amanda. (jag har redan gjort det) Amanda ska ha fest i morron det glömde jag att siga!

Men enfter i var inne till stan åkte Carin och jag och åt hemma hos mig sedan drog vi till Lanna gruvan där vi badade och njöt av den värmen som det har vart i dag!

Sen kom man hem och låg och solade på studsmattan och badade 2 gonger till fass i poolen! Det var min dag!

 

 

Men nu till rubriken! Pappa gav mig en deal att om han får tv:n som jag har på mitt rum så får melanskilnaden till en mobil! Så nu har jag en HTC Desire S! Orkar inte lägga ut någon bild jusst nu. men i morron ska man sommar jobba i morron igen! Men vi ses! Heejdå! <3

Av Felicia - 26 juni 2011 09:10

Jag blir så trött på alla på facebook som gör "evenemang" att alla som kommer leva efter jordens undergong 2012! Jag har inte sett den filmen men den värkar ju inte vara san?! Eller?! Eller är det någon annan som har sagt nu att vi kommer gå under?! Jag har inte hör något om det?! Men vet ni vad jag tror...

 

ATT MUUMMIINN kommer ta över jorden! Jag hoppas det i allafall!

 hahaha nee men snart ska man i väg då så vi ses! Bye bye!<3

Av Felicia - 26 juni 2011 08:15

Hej, hej hemskt mkt hej!

 

I dag åt man vatten melon till frukost! jaja nu tänker du säkert hon har sommarlov varför är hon uppe så HÄR tidigt (om du kollar klockslaget)

 

Nu har jag suttit en liten stund och kollat på HTC Legends tester. Asså på en massa mobil tester och HTC legend ligger på 9p av 10p men det var i 2010 så det har gott ett år nu.

 

 

Men funderar på att lämna Bloggplatsen och gå in på mer bloggaktiga sidor som Devot eller finest eller vad dom heter. Alla som har bloggplatsen har EXAKT samma "bloggar". Alla ser exakt lika dana ut! Och bloggplatsen känns som att på bloggplatsen är starten på bloggvärlden! Ska nog byta till devote vi får se!

 

 

Men i dag ska jag "sommarjobba" för att tjäna ihopp en liten slant i dag med för den nya mobilen! Men nu ska jag gå! <3

Av Felicia - 25 juni 2011 13:14

Hellå! har inte bloggat på några dar men men!

I dag så hade jag jätte ont i magen av alla jordgubbar och allt annat gott från midsommar bordet! Har ättit jordgubbar i 2 dar nu, blir inge bra av jordgubbar :(

 

Men men! I Torsdags var jag JÄTTE glad för mamma ringde till min när jag var och "sommarjobbade" om att en arbets kamrat hade en son som sålde en HTC legend för 2500:- Och den kostar ca 1000 kr mer i svergie. Men jag var lite skeptisk till om jag skulle köpa den men nu har jag övertalat mig själv om at det bli den!

 

 

 

Men HTC legend är ju en ANDROID mobil och så har jag surfat lite på Google bilder på android och man hittar ju så HIMMLLAAA GULLIIGGAA ANDROID figures! Jag älskar dom små gulliga sakerna! Så ett present tipps är små android figurer som man kan köpa en kartong med en MASSA små android figurs!

Hahaha dom är så himmla gulliiggaa!! Men nu ska jag gå! Vi ses! <3333

Av Felicia - 18 juni 2011 21:29

  SNART ÄR DU MIIINN!

 

Jaap! Nu aknske har märkt att jag har vari liite gladare de 2 sista dagarna?! Och i dag är jag ÄÄÄXXXTTTRRRAA glad! hihi ääxtra glad ;D Men i dag fick jag "löneförhöjning" Fick för de dagarna jag har jobbat! Eller det var mamma som övertalade pappa om att jag skulle få mer än 50kr per dag, annrs så skulle jag få "jobba i hjäl mig". Och jag har ändrat mig. Jag ska köpa en ny mobil men en Wildfire i stället för en wildfire S. Orkar inte samla ihop till 1000 till för en mobil som ´har "extra" bra surf möjligheter och "extra" bra design?! Eee det stog samma som den första till den andra?!?!

Men SNART så är jag klar med sparandet (dröjjer ca 2-5 veckor) det beror HEELLT klart hur mkt jag jobbar!

 

Och nu ser jag att jag VÄRRKKLLLIIGGEEN behöer en ny mobil! Jag kan inte läsa SMS Hände samma sak med min som jag har efter 1 månad!

 

Det var inte särskilt länge sedan jag köpte ny men det var för att ifonen jag köpte BRÄNDE pengar (en låång historia) så jag köpte en för 600kr eller vad jag betalade?!

Men ska sommar jobba i morron! Vi ses!


Av Felicia - 17 juni 2011 20:25

Har "sommar jobbat" i dag! Följer med pappa till hanns affär och jobbar hella dagarn! Från kl.10.00-19.00 så får jag 50kr! Är det dåligt betalt eller?! Jag gjorde det mässta i dag så i morron får jag nog ingentig gjort! Körde 2 GONGER med kartonger,har sprungit konstant för brochyrer,kablar och en massa! Pappa ville ha en broshyr som inte FANNS! Jag fick springa till 3 ställen! Till ett ställe fick jag springa 2 gonger! Jag får oxå pruta för jag skulle köpa en kabel som pappa ville ha för han gav mig för lite pengar -.-

 

Men men! Tror att jag ska sommarjobba i morron med? Mamma försöker fixa ett TILL sommarjobb till mig! Dom dagarna jag inte är o sommarjobbar hoss pappa så ska jag kanske gå ut med en hund dom dagarna? Vi får se hur det blir med det (jag tror inte att det blir så?)

 

Tängte ringa Josse i dag men eftersom hon inte har ringt upp så antar jag att hon inte har sätt att jag har ringt -.-

Vi får se om mamma o jag ska gå på marieberg någon gong för att köpa kläder, har så OTROLIGT lite jusst nu :S

 

Men men vi ses! :D <33

Av Felicia - 16 juni 2011 20:45

Mår skit i dag oxå!! Några kompisar ringde när jag satte hoss tandläkare o frågade om jag skulle med till sanna badet med NEJ JAG SKA JU TA BORT MIN PLASTPLUPP SÅ NEEJ!!! Jävligt dålig tid! -.- Men plast pluppen är borta och tandstälningen är bort! :D Haha jag fick skita i den för jag hade inte andvänt den sedan typ januai så den passade ju inte då!

 

När jag ska gå till pappa så får jag se VACKRA ÖREBRO och det vackra OPEN ART! Jag älskar Örebro! Det är så fint! Tycker alla städer är finna utom karlskoga och degerfors typ! Men är jävligt uprörd just nu för JOSSE svarar inte telefonen och jag hollerpå att dö av ensamhet och svikhet! Svikhet kan det inte kallas med att alla hatar mig!

 

Jag mår INGE BRA! Ring till mig,prata med mig,LYSSNA PÅ MIG så mår jag nog bätre! Vet inte vad jag ska göra i morron?! Sommarjobba tror jag för josse vill inte svara i telefonen!

Ska inte blogga när jag är såhär! :(

Av Felicia - 15 juni 2011 21:08

F*N!!!

Jag mår inge bra!! Jag vill bara spy spy spy spy spy närsomhlst!!! (jag är inge sjuk!)

Jag längtar efter Josse, carin!!!! Jag vill "tillbaka" till det vanliga! Till den trista vardagen FASST den är sjukt tråkig! Om hella sommaren blir så, så ska jag gå i sommarskola nästa år! Ska nog ringa josse någon dag och fråga om vi kan bada elr ngt!

 

JAG MÅR SJUKT DÅLIGT!!! Jag vill ha ngon att skratta med, någon att MÅ bra med! Jag har så jäkla svårt att "fråga" folk om saker! Varje sommar har jag ugglat på TV:n och förra året löpte jag lite gran! Alla är borta och ingen vill nog se mig mer efter jag har bytt skola!

Jag väntar till VBHC (beach handbolls cup) och sedan skolan!! Och börja OM! Ny Serie,nya vänner! 

 

 

Nu vet ni! Det är derför jag inte har bloggat på ett tag! Min lilla förklaring! Eller inte hella men jag vill skriva av mig!!

 

Tillbaka till det som jag ÖNSKADE inte var värkligheten! I morrron ska jag in till tandläckaren och ta bort min plast plupp! (min tandlärkare gjorde sönder min tandstälning så han satte diten skiiitt ful plast plupp, en låång historia)ska surfa mer på Internet! så vi ses!

 

Thanks end bye! <3333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards