feeliiciiaa

Alla inlägg under november 2010

Av Felicia - 30 november 2010 21:26

Heej bloggen! I dag var det skola. Och jag kanske inte har bärettat om dendär "sagan" jag har skrivi? Jo den är klar nu, det blev 39 sidor. Jag gav den till Annelie i förra veckan och i dag kom hon fram till mig och sa: Annelie: Jag har läst klart din bok Felicia. Felicia:Vad bra! Annelie:Jag tycker att du ska skicka in den. Felicia: Va?? Annelie:Jag tycker du ska skicka in den till en novelltävling. Felicia:Du skojar?!   Jag todde att hon menade att "skicka in" var till någon författar sak så det skulle bli bok eller ngt. Novell. Jag vet inte ens vad det är!? Den är knapt bra? Om jag "fin" skriver kan den bli lite gonger bättre? Men jag vart nöjd med den. Men jag går i 6:an och har skrivit den på fritiden för att bli klar med den. De var en arbetsuppgift. Jag kan inte ens stava? (Stavningen hindrar inte mig det är för 1 sak jag inte vill ta up) Jag kollade på nättet lite och det var 1"tävling" som var från 13-18 år? :S Om det skulle vara från typ 3-6:an så kanske jag skulle ha en chans att vinna men inte om det är 13-18 år!? Jag kanske inte blir klar med den innan jag blir 13 år? :S Vi får se hur det blir :Z Good bajs!

Av Felicia - 29 november 2010 15:07

Heej bloggen! I dag var jag i skolan och förlåt för att jag inte har bloggat på länge men i dag var ju jag i skolan efter att ha varit sjuk sedan i onsdags´. Så när jag kom till skolan i ag och jag skulle börja jobba så låga jag KAPITEL efter! I svenskan så ska man göra ut en hel BOK!!! Och jag har ungefär 20 sidor kvar innan jag har gjort ut den! Men men jag har tagit hem och ja ska sitta på bussen och jobba. Jaja nu ska jag byta om och ska till bussen snart! Oooj machen som vi spelade blev 12-31 till mariefred. Jag var inte med och spelade jag var hoss mormor! Hejdå!

Av Felicia - 24 november 2010 09:19

heej heej! i dag skulle det ha blivi en ganska kul dag.... men då blir jag sjuk. Jag vet inte riktigt om jag är sjuk men jag hadde ont i magen i natt och när jag har ont i magen så börjar jag skaka,kallsvetas,sjuta (jag piper som en fågel). Det är inte kul! Jag har vart till sjukhuset och de vet inte vad det kan vara? Det har hollt på ungeför sän jag var 7 och nu är jag 12. Farmor har deabetes och hon trodde att jag kan ha det så vi kollade upp det på en liten apparat som hon har och det hadde jag inte.Det kan vara en ficka i magen men de har inte kommit på vad?  Och i går var jag inne till stan och jag åkte med bussen hem och satt och spelade spel på min mobil och det är mörkt. När bussen stannar ser jag ut.... och tror att jag är långt före än där jag ska gå av så jag går av där och när jag hoppar av visade sig att jag inte var där jag trodde jag var. jag gick av bussen en hollplats för tidigt OCH glämmde vantarna på bussen -.- hur klantigt är inte det? Men nu måsste jag gå! Hejdå!

Av Felicia - 21 november 2010 09:08

Jag gjorde nys en vidioinläg men det gick inte att få in? och jag vill inte lägga ut det på youtube. Just nu har jag förstört en groda.ett gosedjur. jag vill ha ringklocka på min dörr in till mit rum. Det är lite svårt att köpa och inte nödvändigt. Så den här grodan fungerade på det sättet att man tryckte på ena handen elr vad man ska siga?(man måste holla in handen) Och då kommer det ett pip! då siger du typ: hej det är Johanna och så släpper du. Sedan trycker man på andra handen och så spelas det upp! Roligt va! Så det ska bli en ringklocka! Men jag fick en fråga: Hur ser din säng ut! XD. Den ser ut såhär!   

Inte så bra bild på hur mycket gossedjur jag har men det ser ut som mindre. men jag sover på typ golvet :D Men varsegod.

Av Felicia - 18 november 2010 21:10

Heej! I går var jag med Jossan och Sandra. Jusst nu sitter jag och är ledsen för kompisarna... alla dåliga minnen kommer i huvudet. hattar det men det är bara och försöka stöta bort.... Men jag får INTE vara ledsen i morron när jag ska på tonår med Jossan. Vi går hemmifrån och till gympasalen och ska till tonår. Bästa Carin och bästa Wilma ska dit. Carin vet jag men inte Wilma? Johan kanske oxå ska dit? Men i moron då är det vollyboll turnering och det ska nog bli kul? Jag är sämst på det men men. Hadde önskat att det var handboll men det kommer väll ngn gong? Men på söndag är mach! Ska bli skit kul!! Jag skadade mig i tisdags på träningen och tog det lungt i går på träningen i går men skit kul ska det bli på både fredag och söndag! Hejhej!

Av Felicia - 14 november 2010 18:45

Heej blogg! I dag är det söndag. Fars dag! Grattis pappa! Och ingen mach :( Men men nästa vecka! Ska fixa ill min blogg ngn gong snart. Men problemt med min mobbil är inte fixat än :( surt. Men jag får vänta. I går fixade mamma till så det vart stopp. Eller det var inte diräckt hon men det vart stop i köket och mamma kunde inte få loss allt skit. När pappa kom hem kunde han inte heller få bort det. Men till i dag så hadde han köpt något så han fixade det. Tur. I morrse fick jag hämta vatten från toan :S Men i morron är det skola och handbollsträning. Ska nog ta med flöjten till skolan på tisdag. Jag ska spela på Julavslutningen. Men hejdå!



Av Felicia - 13 november 2010 19:37

Heej! Under en lång tid har jag tängt på hur man kan skaffa gratis saker på nätet. Man kan bli dock lurad och det är därför folk är så försiktiga och många inte känner i gen det. Jag har hittat en sida nu som hetter gratis kläder. Man samlar ihop poeng och så för man ett presentkort på en butik. Vet inte villken men man får nog välja. Många kanske känner till gratis godis? Det handlar om samma sak fasst med presentkort. "Länk" http://www.gratisklader.se/?r=196456



Det finns någon sida som hetter guldgruvan som jag inte vet någonting om?! MEn jag har kollat in den sidan och JAG tycker inte särskilt mkt om de saker man får. "länk" http://www.guldgruvan.org/


http://www.1gratis.se/   är liknande av giúldgruvan. Kollade BARA på första sidan så är det samma saker som på guldgruvans första sida. -_-


http://www.gratislandet.se/   är en sida jag inte riktigt vet vad de har. De har lite olika saker men jag vet inte riktigt vad :S


Jag siger inget koreckt men gratis kläder är jag säker på att du inte blir lurad. De andra siderna har jag dock inte kollat upp om de är så säkra. Men jag hoppas att du får lite insperation.     Såå seriös jag är! ;D Hejdå! P.S Kolla gärna in siderna.


Av Felicia - 12 november 2010 23:04

Hello alla! Jusst nu är jag välldigt flummig så det kommer bli ett konstigt inlägg. Jag har ju en iphone som är heelt knäpp. Den kosstar pengar och vi vet inte varför. Jag är inte uppgraderad och vi har kollat allt men så ska jag och mamma byta telefoneroch hon har tele 2 och jag telia och min tele är bunden till Telia och det går att lås aupp den på cipet eller yeylbreka "stavning" telen så ska mamma kunna ha den men pappa orkar nt. Men vi har 1 till iphone som ingen använder som har pixel fel men pappa vill inte yeylbreaka den eller rättare sakt orkar inte. den är oxå bunden till telia. Men det blir nog cipper. såå snart blire en sony eriksson Yari vit och röd! Men men om det är någon i örebro stad som kommer vara på krämaren och kolla på artist jakten så sig.-En kille som jobbar på butik DUO SKA vara med för han är VÄRLDENS bästa songare och måste vara med. vet inte om jag kan vara med och tvinga på han. Det handlar inte om att han inte vill. Han har ingen lusst. Han har ingen tid men det ska vara 2 i butiken i morron :O dåå har man INTE tid att vara borta i 10 min. Men han kan sjunga och det är så. Men vi ses då do?! Bye bye min Iphone nedanför!

  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards