feeliiciiaa

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Felicia - 12 april 2011 21:23

Jag är skit trött men skit samma...

 

Nu gör jag en massa LÄXOR! Jag blir trött på dom. En regning dag kom min lärare på att när man går i 6:an måsste man ju ha läxor. Vi har alldrig hafft läxor förut typ förutom 1 i vecka och i 5:an 3 i veckan men NU har jag iallafall 7 LÅXOR! på 1 vecka! Det sjukt! Och jag som hatar läxor och tycker det är skit jobbigt få göra dom!!

 

Men slut med tjat om massa tråkiga läxor nu...

I dag var jag och flöjtade inne i stan och gick förbi Gina tricot och gissa vad dom har? Jo dom har ONE PICES!! För 500:- Och såklart har jag inte råd för jag handlade up allt på m-berg i fredags :S Och så var jag Bokia och hittar en whiteboard tavla som jag ska ha till nya rumet och den är PERFECT!!Men nu har jag såklart beslutsångest... Jag fick ingen väska i födelsedagspreset så jag måsste ju fixa det.

Men min plan:

 

1. Köp väskan först som jag nu har råd med.

 

2. köp anslagstavlan istället för en one pice.

 

För dom andra 2 sakerna behöver jag mer... i allafall väskan för min converse väska gå snrt sönder! :S Men nu MÅSTE jag plugga :´´´´( Ses! <33333333

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards