feeliiciiaa

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Felicia - 27 mars 2011 21:04

Tjena! Jag har ett inlägg om lurad och Ullared!

Jag har en lösning på hur jag blev lurad. Min lillebror kommer säkert ge mig sitt lilla gula fula skrivbord och då blir jag tvungen att skrapa ihop till en busslightger. (stavning) Men när min lillebror siger busslithger så siger han bajs-light-ger så jag ska köpa en coca cola light och stryka över coca kola och skriva bajs och i slutet skriva ger. Då får hanju en sån!!!!! Men jag dricker up drickan såklar! ;D Haha han kommer bli jätte sur!! Man kanske ska skaka den inan han får den så flyger den oxå? Hemden kommer bli ljuv!!! ;DDD

 

 

 

Men i dag när min familj var till stan så var vi i butiken där farmor jobbade i dag och hon var JÄTTTTEEEE sugen på att åka till ullared och det är JAAG MEED!! Vad mkt roligt jag skulle köpa dåå!!!! Men nu ska jag gå och lägga mig och försöka drömma om ullared!!!!!! VI ses bye bye! <3333333  P.S Jag hoppas att ni inte har glömmt att ställa om klockan än? Annars kommer du försent till skolan! ;D

Av Felicia - 27 mars 2011 17:57

Dagen i dag var lite oväntad. I morse gick jag up som alla dagar. Men på förmiddagen så slöade jag bara vid TV:n och så går jag up på mit rum och då ropar mamma: vi åker nu och jag vart helt paff. jag vill inte vara änsam hemma och ha tråkigt som jag har haft så jag följde. Så vi åkte till Rusta och köpte tapet till mit nya rum som jag ska få. Och det hadde jag ingen anning om att vi skulle göra. Och pappa hade kollat på en tapet som var blommig och ganska tråkig. (jag ska ha 2 fondväggar i olika motiv) Men så hittade jag en som värkligen var "tonårsaktig" och den var lite rolig. Så vi tog den i stället. Och så började pappa och mamma kolla på mattor och jag önskar mig en matta så jag tänkte dom kan väll inte köpa en till mig när jag var med? Men ego som jag är... vi skulle ha mattan till vardagsrummer. Under vardagsrumsbordet. Men den var för liten så vi åkte till rusta igen och köpte en till matta och en massa inredning i samma färg.

 

Och jusste vi var oxå och köpte skor till min lillebror och vi var och åt! En ganska rolig dag med familjen.

 

CITAT AV MIN LILLE BROR!!

"(sterion i bilen) Ohh nanna,ohh nanna whats my name,ohh nanna whats my name....

(lillebror efter ett tag) Ohh nanna ohh nanna whatmnam ohh nanna whattmnam."

 

SOlklart min lillebro kan värkligen inte engelska! VI ses bye bye!

 

 <-- tapet!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards