feeliiciiaa

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Felicia - 17 mars 2011 20:39

Heej! i dag när min mamma kom hem så viste jag inte vem hon var. Hon hadde klipt kort och det var nästan en cool tantfrisyr. Och hon hadde gott till en dålig frisör oxå! Hon hadde rött hår. RIKKTIGT RÖTT. Hon hade rött innan men det var mer mörkt. Och så hade hom färjat och plockat ögonbrynen. Ögonbrynen var hellt SVARTA och det var som 4svarta sträck. Jag tyckte att det inte var ett dugg snyggt men det tyckte hon. Men hennes klädstil kommer INTE funka med frisyren och ögonbrynen. Ok ungefär såhär.

   Frisyr fasst i knallrött!

 

   Och som hennes ögonbryn.

 

 

Men men nu vill jag att ni kickar in på en bra blogg. http://liliebiskopsdotter.com/ den är bra och hon är GRYM på att sjunga så kolla in henne när hon vinner en tävling om att få spela in en låt av EMD så checka!

MEN VI SES I MORRON! NU SKA JAG PLUGGA INFÖR ETT PROV LITE SENT KANSKE FÖR DET :S SES! <3333333

Av Felicia - 17 mars 2011 17:58

Japp ni läste rätt. Jag är rädd :S Inför den nya skolan. I dag så tog vår fröken oss 1och 1 för att skriva ner villka man vill gå tillsammans med i samma klass på nya skolan som vi ska gå till i 8:an. Alla i vår klass valde att följa med till melringe, annars kan man söka til en annan skola. Först tängte jag söka til Engelbrekt men efter som att jag BRINNERR för handbollen så valde jag att förlja med till melringe och gå handbollsklass där. (det är den ända skolan som det finns handbollsklass i hella örebro)

och jag är rädd för alla stöddiga 9:or man kommer träffa och den skolan är JÄTTE STOR! Till skilnad från lilla säkra vintrosa. Men som tur är att jag och Josse (josse spelar i samma handbollslag som mig OCH vi går i samma klass) har vallt samma inriktning... jusst handboll...

 

 

Men fåtall om handboll så har jag blivi VÄLLDIGT dålig i gjusst handboll. Asså jag gör bara fel och det går inget bra. Jag tror att jag inte ska vara med på vår sista mach nu på lördag. ://

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards