feeliiciiaa

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Felicia - 18 mars 2011 20:49

Hellu!

I dag skulle jag igäntligen ha åkt till mormor och morfar men jag vill inte missa SISTA MACHEN I SERIEN! Och tårtan vill jag inte missa som är i morron ;D Men i dag så har jag förberätt inför flytten till mit nya rum. Jag har kastat en massa grejor och plockat ut ur 2 st hyllor som jag ska vända på och ställa på varandra och Voalá så blev det en TV bänk. Och så har jag plockat med skrivbordssaker. Och för någon dag sedan så slängde jag och plockade ner i sminkbordet jag ska ha på et nya rummet. OCH samma dag så plockade jag ner min fula hundsamling som man har samlat på sedan man var 6år -.- dags att bli lite större ;D men så ska bara alla mina väskor in i garderoben så är jag klar med allt. Då kan jag ju börja flytta in INNAN mamma och pappa ha flyttat ut! ;D Det blir ju bra.

 

Men nu ska man kolla på varning för barn och kolla på Hummel väska. Mamma vart lite sur när hon tänkte köpa en nike väska i present till mig och den fanns inte att få tag i :S Men nu har min CONVERSE väska gott sönder så jag måste ju få en ny väska ;D Säkert, vi ses! Bye bye! <33333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards