feeliiciiaa

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Felicia - 7 mars 2011 14:23

Jag är INTE normal... nää jag är inte det. Dom flästa av mina kompisar har fulbokat i sina kaländrar med dans,tränigar,tonår och en massa. Och jag har all tid i världen! Som mina kompisar gör si och så olika dagar. Och det är gymnastik RM och jag kör på 2 saker. Handboll och musik... Men nu har jag faktiskt ganska fullbokat. Japp från helgen till nästa vecka :D Här kommer min vecka.

 

Fredag: Göra något kul med någon. kl 18.00 kolla på en handbollsträning.

 

Lördag: Hemlig... Men jag skriver om det :D

 

Söndag: Mach i bulevu hallen

 

Måndag: Prava på DUO och sedan diräckt till träningen.

 

Tisdag: Pravo på DUO och sedan till flöjten diräckt.

 

Onsdag: Ingen franska ska på Roliga talangen på skolan. Sedan träning

 

Väldigt mycket roliga saker ska jag göra :D Men vi ses hejdå!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards