feeliiciiaa

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Felicia - 16 mars 2011 21:33

Okej. Jag erkänner... jag är SKIT RÄDD!!!! I dag när vi skulle hänga upp skynket till Talangen på skolan så skulle vi hänga up på höjdhoppsstälning och ribbor tror jag det heter som man hoppar över. Och jag skulle up med ribban och jag är inte 1,90 i längd så jag fick ju sträcka mig för att få upp den och det är många stälningar som många ribbor ska vara på rad men iallafall när jag äntligen fick up den så rörde träslöjdsläraren i andrasidan av alla stälningar och ribstolar så jag får ribstolen i tinningen :´´´´( Jag fick ont i huvudet en liten stund senare och det var SKIT ONT!!!!! Och så fick jag reda på att man kan DÖ om det är alldeles för hårt. Först när smällen kom så trodde jag att jag hadde fåt järnskakning. Men H*lvete vad ont det gör. Jag undrar om det kan vara något farligt men jag tror inte det men jag undrar om jag kan gå till skolan i morron för det?

 

Men jag önskade att det gick håll och att det började blöda xD

Ja jag vill att det ska hända något i mit liv som förstör för alla andra xD Så slå till mig i magen så får vi se vad som händer xD

Nää men jag vill att det ska hända något någon gong. Med mig men inte något jätte farligt :S Vi ses! <333 P.S Bilden vissar mitt liv gjusst nu -.-

  

Av Felicia - 16 mars 2011 19:44

Japp. I går och i måndags var det pravooch det var kul. Och i dag var det roliga talangen och jag skulle vara på skolan halv 8 men istället gick jag halv 8 :S Och hallvägt till skolan ringer Wilma och siger att jag ska ta med mig USB sladdar så jag får gå hem och när kl är 8:50 så cyklar jag hemmifrån och så har det varit roliga talangen hella dagen typ på skolan och det har vart skitkul!<333333

 

Men jag funderar på att köpa en ny studsmatta tills i sommar. Min studsmatta är JÄTTE dålig. Jag låvar JÄTTE DÅLIGGG!! Så jag ska nog spara till en ny i sommar jag ska redan börja men jag kommer inte få någon månadspeng för April för min pappa och jag slog vad om den. Han trode att på haelbop reklamen att killer som spelar trummor, när han ska göra healbop tecknet med fingrarna så trode jag att han tog pekfingret bakom och pappa trodde framför så vi kollade up det och han vann -.- jag är inte så glad för det. 

 

Men lite pengar har jag tjänat. I skolan körde vi ett spel och jag van 5kr mkt va! Men nu ska jag kolla på studsmattor :D Vi ses! <33333333 

 

 

 

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards