feeliiciiaa

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Felicia - 21 mars 2011 20:44

Hello! i helgen har jag spelat mach och det var vår sista mach så när machen var slut gick vi ut till klubbstugan och fikade bulle,chokladboll och TÅRTA!!!! Det var JÄTTE smarigt! Och på kvällen åkte mamma,pappa och jag och åt mat inne i stan och diräckt efter så åkte jag hem till carin och såv över. Vi skulle ha varit barnvakter carin och jag men det behövde inte vi :DD Och när mamma kom och hämtade mig där så åkte vi diräckt till mormor ocjh morfar för felix har vart där i helgen och vi gick igenom deras garderober med saker och jag hittade 1 hattväska som jag ska ha som inrednin och en väska som jag oxå ska ha som inredning. kort kanske kommer.

 

Och i dag och i morron är det studiedag det är jätte kul! Det jag har gjort i dag är att mätt inne i mitt nya rum för jag har ju kommit på att jag behöver ett nytt skrivbord. En till sak på önskelistan och herregud det är bara 1 vecka och 3 dagar kvar tills jag fyller år! Och den dagen har jag utväcklingssamtal. jag bara gråter :´´´´´´´( 

 

Men nyss kollade jag på ullared. Jag vill åka dit!! Och det ska jag kanske! Med farmor och farfar. förra gongen jag var där med dom fick jag ta VAADD JAG VILLLEEE! Det var en drömmm!!  Då kommer jag få vara ledig från skolan!!!!

Men nu ska jag gå up och ta ett bad och sedan ducha! Ses bye bye! <33333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards