feeliiciiaa

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Felicia - 11 mars 2011 20:57

   Tjabba! I dag var jag in till stan med Wilma och amanda! Jätte kul var det! :D Vå åt mackflurry och så köpte amanda och jag en present till sammans till Carin! Men jag önsker mig en röd nike väska som jag har tyckts set i en sport affär OCH så har jag set en tjej med en sån röd väska. Jag har set på en blogg att en har köpt en men JAG HITTAR INGEN!! JAG ÄR BERÄD ATT BETALA VAD SOM HÄLST SÅ FIXA BARA EN RÖD NIKE VÄSKA TIL MIG!! Jag hittar den värkligen INGEN stans!´Men jag vet att jag inte kommer få en i födelsedagspresent för mamma har inte ens frågat vad det är för någon väska och så konstaterade hon att jag redan hadde 2, en som är skitaful och en sliten älskling! Men när jag ser någon som har en röd nike väska ska jag gå fram och fråga vad han/hon har köpt den. Så pinsam är jag :D Men jag vill ju ha den! Jag är en sån som älskar väskor. Men jag har inga pengar heller -.- 100:- Och en svart nike väska (likadan fasst svart) kostar 399:-

Så jag får fixa fram pengar genom att käna ;D Eler så tjatar jag på mamma att jag vill VÄRKLIGEN ha en nike väska! ;D Men bra present tips till mig. En röd JÄTTE FIN nike väska ;D Nog med tjat om den! Vi ses i morron eller senare i kväll! <33333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards