feeliiciiaa

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Felicia - 26 mars 2011 19:47

Tjabba! Snart ska man ner och kolla på körslaget!

Jag såg inte förra gongen men vad spelar det för roll. Det går ändå inget bra på TV i går var det lats dance men det är ju jätte dåligt!!!



Men snart ska man til m-berg och jag behöver ganska mycket bytt och jag kanske ska dit med 2 stycken älsklingar!! Och ena ska typ 2 dagar innan vi ska gå på m-berg till en make up staylist! Eller en som kan en MASSA om smink och jag skulle behöva ganska mkt nytt så då kan man ju få hjälp av henne ;D Och hon kommer hem på fredagen så hon kommer kunna en MASSA bra saker man behöver veta!


Men nu gör jag inget kanske ska ta ett bad och INTE kolla på körslaget. Har ingen lust med det!


Men min      


1. Veronica maggios nya jag kommer!!

2. Baksmälla Men September och Petter.

3.Längesen Men veronica maggio och Petter!! 




Men nu ska allt släckas!! Vi ses bye bye! <333

 


Av Felicia - 26 mars 2011 13:13

Hej! Jag är lite "seg" eller vad man ska siga. Under hella naten har jag legat i 1 ställning. Armarna böjda,bena böjda hella korppen i en typ foster stälning eller vad man ska siga. Och när jag vaknade hádde jag jätte svårt att resa mig up från "foster" stälningen och det gjorde jätte ont oxå. Men jag lyckades komma up ur sängen. sedan nästan hela dagen har jag legat i soffan i samma stälning :S Men jag kan inte ligga rakt eller någonting!  Det gör jätte ont. och så har jag hjälpt mamma att städa oxå. Och et gjorde jätte ont det oxå. Men det värsta är nog min nacke. i går så gungade jag och några kompisar kompisgunga och en satt på mig och en typ låg på mig och man flög i dendär gingan och min nacke slog mot kanten så en halvtimma efter kunda jag röra på den ganska bra men nu är den HELT PAJJ!! Jag siger bara tack josse och johan! Jag hadde redan problem med den.

 

Men hoppas det går över. Snart ska man ner till falken och köpa godis med lillebror. I dag skulle jag igäntligen vart hos farmor och farfar men med min kropp i dag så går inte det! MEn slut på "tråkigheter" nu. vi ses bye bye!<33333

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards