feeliiciiaa

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Felicia - 13 mars 2011 18:47

Japp! Nu skriver jag i mit kolegeblock om vad jag önskar mig och så. Jag tänkte önska mig en ONE PICE men jag önskar mig en soffa för 2490:- En ryamatta för 400 - 500:- och hörlurar för 300:- Och en massa mer.

 

Men Colegeblocket jag skriver i kommer jag ha med mig imorron när jag praoar. Jag ska praoa på butik DUO i krämaren i Örebro. Och så ska jag ta tillbaks min Ipod för den är i butiken (min pappa äger butiken och jobbar där) Och så ska jag prata om fikaraster som min lärare ville. 

 

Och påtall om vad jag önskar mig och min lärare. Min lärare hadde bokat tid för föräldrarmöte på min FÖDELSEDAG!! Det hadde hon gjort bara för att jävlas med mig. Men alldrig jag tänker göra det! Jag vägrar. Så på onsdag så ska min lilla lärare Anelie få en riktig utskälning! Juste i dag var det mach i västerås. Det blev 10- 10 en tjejs arm gick ur led så ambulansen fick komma :S Det var riktigt läskigt! Men vi ses! Bye bye! <333333

Av Felicia - 13 mars 2011 10:31

Jag kommer fortsätta tjata om dendär väskan tills mit problem blir löst!!

 

 

Japp Jag letar efter en röd nike väska som jag har förälskat mig i men nu börjar jag ge upp så jag holler på att leta efter ett annat märke (ABSOLUT INTE EFTER ADIDAS)och jag gillar Hummle och jag hittat en men den är i vanligt tyg och jag vill ha en med fusk läder. Men jag letar på här -.- vi får se om jag hittar någon röd väska -.-

 

 

Mach i dag och igår melodifestivalen. Jag HATAR att Eric vann men jag ska sluta kolla på melodifestivalen. Fel låt brukar vinna -.- vi ses ! <333333 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards