feeliiciiaa

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia - 20 januari 2011 21:39

Heej. Jag har ingen fantasi. Jaa Jag kommer ju inte på någon rubrik. men i morron så kommer det bli VÄRLDENS bästa dag?! Eller inte? Men först är det skola och sedan ska jag hem och packa inför kvällen och sedan ska jag till THERESE!! Och sedan hem och hämta packning och sedan till AMANDA!! Jag,Wilma,Carin och Matilda ska till Amanda och Wilma,Amanda och jag ska göra efterrätt ocg Förett. Det kommer bli 3 efterrätter och 3 Färetter. Vi ska göra varsin! Och så ska vi paja pepparkakshuset xD Och så ska jag och Carin såva hos Amanda! Det kommer bli skitkul! Men nu holler pappa på att bygga vägg i stora rummet. Jag ska byta rum med mamma och pappa och de såver nere i stora rummet. Pappa bygger vägg för han ska ha hallva rummet som musikstudio och så ska dom såva i andra delen :D Och jag kommer få en JÄTTE stor garderob! :D Men nu ska jag skriva min nya bok. Min andra bok som jag är klar med den har jag inte skrivi på datorn och jag gör det i skolan och jag har inte hunni det än. Men den nya boken handlar om skolan och vad som händer. Allt knäppt och tilockmed äkligt. Tänk dig en 6:a... en SAN bok... VÅr klass är SJUKT knäpp men nu ska jag skriva bok och sedan slagga! SÅ godnatt vi ses! Puss och.... HÄÄJ! <333333

Av Felicia - 20 januari 2011 19:25

Heej! Jag har låvat att skriva om min "handbollsskada" eller det är ingen handbollsskada diräckt.... det är en träningsskada! För någon månad sedan så hade jag en träning som jag fick ont mellan midian och armhållan, där man har holl. Så jag tängte att det var holl men sedan vart det mach och jag fick lite ondare holl som jag trode det var. Och så har det fortsatt. Varända mach och träning har jag fott lite ondare mer. Och varända gong jag har tränat så blir det bara värre! Så i måndags så fick jag så ont att jag inte orkade springa så jag försökte pipa ut på toan som jag lyckades med och var tvungen att andas för jag hade så ont! Jag sa inget till mina tränare för jag trode att jag skulle orka med som jag brukade göra. Jag höll på att svimma! Och tydligen efter 15min så hade de letat efter mig några ifrån laget. Och det vart pinsamt för jag HATAR att folk sa fåse MIG gråta och ha ont! Mig spelar det ingen roll men att dom ska bli oroliga och att alla ska kolla och fråga vad som har hänt HATAR JAG!! Det är 1 anledning för att jag är så hård och inte har så ont så ofta. Men min tränare trodde det var något med lungerna med flåset. Tränaren ville att vi skulle ringa vårdsentrallen. Detta händer varge gong jag springer en längre bit (inte som från klassrummet till matsallen) eller när jag rör på mig lite mer än vanligt. Men i dag skulle lillian (skolsköterskan) komma till mig men hon gjorde inte det. Men men! NU vill jag att ni ska kolla en tävling på en jätte bra blogg. http://wilmamliw.bloggplatsen.se/ Denna tjej är SKIT rolig med världenskonstogaste humor! Den kanske inte är ett dugg rolig men hon får ALLA att skrata! Hon är värd att ni kollar hennes blogg! Vi ses!! Bye bye!! <333

Av Felicia - 19 januari 2011 21:28

Häj! Jag har inte haft tid att skriva här i bloggen FASST jag har alltid i VÄRLDEN!! Som på kvällarna har jag kollat på Handboll VM Och jag har vart så trött för. det första jag gör på morronen nu så Duchar jag och blir jätte trött på kvällen för det?! men men i dag var det profil "dag" på mälringe (jag ska börja på melringe i 7:an som alla andra i vintrosas 6:a :/) Och först var det Dans profil vi fick pröva på... och DÅ ringer min mobil med VÄRSTA alarmet som jag har för att vakna på morgonen!! Jag hadde sat på fel TID på alarmet! Alarmet låter som ett larm som slår i gong!! Och det räcker inte med DET!! Sedan när vi ska pröva på att dansa så står jag bredvid Josse och Wilma! Och Wilma är VÄRLDENS proffs på dans ju!! Hon är skitduktig så när jag och Josse ska dansa dom "snýgga danserna" så förstör vi dom!! VI såg ut som MIFFON!!! jag låvar MIFFON!! Och så sneglar man på Carin och känner... -.- (duktigt Felicia!!) Likadant som Med wilma känner jag! Och sedan var det musik.... jag ÄLSKAR ju musik men det kändes värkligen inte som mig!? Vet inte varför?! Och sedan golf... jag prövar på att spela lite men jag träffar ju inte BOLLEN!? Vad är det för dag i dag?! Och sedan Fotboll... jag har 3 ord... MIFFO MIFFO MIFFO!! Och HANDBOLL! Då kan ni ju gissa hur det gick?! SKITBRA!! Min dag och lite till! Och träning!! Och i morron ska jag skriva om handbollen och hur jag har skadat mig, för det orkar jag inte göra nu!! Ses Häääjdå!! <33333

Av Felicia - 16 januari 2011 18:36

HÄÄÄjJJjJjJJJJ!  I dag städade jag inte (shhyyy) Men jag lekte :DD Har ni sett minuten på SVT1? Ajaa det lekte jag i dag!! När mamma fick se det blev hon OKSTOKID!! Det var vatten,kakor,knäckebröd i hella vardagsrummet! Allt jag gjorde finns på SVT1. Jag orkar inte skriva någon länk! Men men det var skit kul iallafall! Men om 1 och en halv timma så ska jag kolla på SOLSIDAN! Älskar det! Men men! Jag har skrivit här på blogen för JÄTTE längesedan om min mobil jag inte får ha kvar :/ Jag har en Iphon 3G och vi skulle ha lämnat in och blaah blaah! Men det har vi inte gjort :/ så jag funderar på att spara ihop till en ny eller så frågar jag pappa vad han väljer. Köpa en ny eller lämna in den?! Aja men nu ska jag sticka vi ses!! <3333

Av Felicia - 16 januari 2011 00:23

Heej! Jag har inte bloggat nu på 2 dar. men men! Inget särskilt har hänt!! Min lillebror har stuckit till mormor och morfar så det är lungt här hemma nu!! I morron ska jag nog städa -.- ett av allt jag hatar. -.- Som jag hatar damsugar ljudet. URSHHH!! Jag hatar det värkligen!! Men nu ska jag gå!! Jag bloggar i morron!! Sesss bye byee! <33333

Av Felicia - 13 januari 2011 20:23

Heej! Nu ligger jag här och kollar på HANDBOLLS VM!! Jusst nu står det 4-2 till chile -.- Men men Dom har nyss börjat det har got 6 minuter. Men i dag var jag med amanda hem så när jag var med henne hadde jag HELLT glömmt bort handbolls vm men hennes pappa påminde mig :D När jag kom hem så städade jag bort julen! Hihi sååå skönt!!  men men nu står det 4-4 och det har gott 8min. Jag är lite seg när jag gör mina inlägg! Meen nu ska jag kolla mer på alla kullager,växlingar,straffar,utvisningar,skott, mm ALLT och jag ska ta in så MYCKET jag kan!!! Men hejdå har inte tid med att blogga ;D Ses!!

Av Felicia - 12 januari 2011 20:56

Tjabba alla små läsare ;D I dag så var det handbollsträning!! Det börjar ju bra med att det kommer ingen tränare och öpnar till gympahallen :O Och alla från garphyttan hadde stott där i typ 20min. Så kommer typ alla i laget och sedan och alla blev ju hellt :O och så kom en "tränare" jag vet inte vad han är diräkt? Och Jossans pappa (en tränare) skulle ine komma och så har vi en tränare som hetter Fanny som är 14år och hon var på väg till sälen :O Men tillslut kom helen med nycklar. Hon är en en som fixar med webbsidan och pratar och en massa. Men så det blev träning tillslut. Så de från Garphyttan fick stå där i 30min. De var iskalla. Dom hadde inte så varma kläder. Meen nu ska jag gå up till min säng och försöka sova :D Fasst klockan bara är  9 men jag har så SVÅRT att såva på nätterna. Jag somnar vid typ 12 på natte och det blir välldigt jobbigt med mit "syn fel" Men godernatter ;D Vi ses i morron!! 

Av Felicia - 12 januari 2011 15:47

Tjabba!! I går orkade jag inte blogga -.- Meen jag köpte en ny tröjja på BIKBOK! Skiit snygg! Nu lysnar jag på Melissa horn Som jag hadde dig förut! =D den är bra! Men om ungefär en timma är det  HANDBOLLSTRÄNING! Kul men jag är INTE i form kan jag siga! Men men nu ska jag gå och göra något ;D Heejdå!! <333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards