feeliiciiaa

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Felicia - 3 januari 2011 11:41

Haaj haaj! I dag är det en såndär livs farlig dag! Men jag ska försöka träna på en låt jag älskar!! Det är jay smiths version elr vad man ska siga?! Men filmen i går var bra! Jag var ju snyggast med de där 3D glassögonen i HELLA biosalen!! Men dom var lite stora för jag fick peta upp dom hellatiden vaje 5:te minut typ?! Men filmen var bra. Och här kommer lite kläder jag tänker köpa till min "nya" stil :D Den första är märket Warp inte så jätte stort. På stadium ska jag köpa den för 349:-

Sedan har jag hittat ett märke på sportamore som jag ÄLSKAR!! Jag trot inte ni har hörtallas om märket. Men det är Supre me being. Den nedan heter supremebeing Mover stroke och den kostar 239:-

   

Nästa är oxå från supre me being och den heter Giraffe och kostar 539:- Nu är den slut på sportamore men man kan väll köpa den senare?!

   

Den här nedan heter The hug och kostar 479:-

   

Det är välldigt dyra kläder men jag letar på!! Sedan har supreme being en egen sida http://www.supremebeing.com/ Så min stil blir nike snikers olika sånna tröjor liknande och bara ett par jeans! Jag tror jag skulle passa i det! Och håret... det ärinte rött men jag funderar ändå på at färja elr tona? Vi får vell se?! Men hare gött! Ses bye bye!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards