feeliiciiaa

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Felicia - 4 januari 2011 15:27

Heej hej!! Jag är så trött på folk som "måsste" köpa det alla andra har!! Jag har alltid gillat moon boots. Som ni kanske vet. Och nu har jag fott ett par i julklapp fasst dom kommer i slutet av Januari. Och på bilddagboken så såg jag att en tjej hadde bestelt ett par skrev hon fasst oäkta men vad spelar det för roll ? Såå  jag skrev att jag oxå ska få sonna. Skulle inte ha gjort det -.- Nu får jag höra av JÄTTE MÅNGA!! Oooo kolla jag har köpt moon boots! Coolt va?! Är det BARA för att alla andra har sånna på skolan?! Men herre gud hur kul igentligen är det att ha ett par skor från typ 90 talet elr vad dom är i från?! Jag vill ha det för att de är annurlunda och att JAG är anurlunda?! Meen dohär som bara ska följa trenden då? Mina skor som jag har nu är trasiga så det är jätte bra att jag fick ett par och jag har villja ha sånna i flerra år och ett par skor för 1000-2000 är inget man kanske köper bara sådär men då är detkansk jag som är fattig men jag ttror inte det?! Man kan tydlogen inte gå sin egna väg?! Nu i försej så är det 3 vad JAG vet som har moon boots. En har hafft moon boots sedan hon var 9år så att hon är ingen som följer ngn annan. Bloggar lite senare!! bye bye!! 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards