feeliiciiaa

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Felicia - 9 januari 2011 17:02

Hej! Jag har ju "låvat" att det ska bli en form av handbollsblogg :D Såå nu laddar vi inför i morron. först till skolan och sedan träningen!! JIIPPPEEY!

Skönt att bara ta det lungt hella jullåvet. Jag har faktiskt inte gjort NÅGONTING!! Jag är oxå ladad inför alla Macher!! Machen som kommer nu är den 22 i vintrsas bollhall! Hemma mach!! Vi har bara hafft hemma mach 4 gonget. 1 gong i vintosa och 3 i Garphyttan!!! Japp så det är skola i morron -.- Fåtall om skola så ska jag börja handbollsklass i 7:an så jag ska läsa lite i broshyren. Och så ska jag ta fran träningskläderna och packa i en väska så det är klart inför i morron ;D men jag skriver om träningen i morron!! :D Vi ses! Bye bye!! <33333

Av Felicia - 9 januari 2011 16:44

Heej! Jag har inte hunni skriva i gå. Min dag i går var lång och glömsk ;D Jag skulle först åka in till stan för att köpa en tröja. (Kommer bild sedan) Och några timmar innan så hadde Felix (min lillebror) vari som en ängel. Jag brukar oftast kalla honnom "jävulens barn" men i går var han ängel... och då såklart är jag JÄTTE SNÄLL mot honnom så nä jag skulle till busen in till stan höll han mig i mit ben och nästan höll på att grina :O han försökte me att Felix blir ledsen om du går och felix följa med dig?! Så när ha tillslut släpte mig tängte jag stanna kvar hemma för jag ska ändå in till stan på tisdag men jag TÄNGTE ju bara gå och köpa den och sedan ta bussen hem. Så jag går till stadium och köper tröjan och kollar på klockan och tänker att jag tar 16 bussen (den går runt 4 tiden) så jag går till H&M och köper ett par Jeans. Och när jag är klar vid 15:30 så jag går up till Pappas butik och stannar där ett ta. Och när klockan börjar närma sig när bussen går så gick jag net till busshollsplatsen och kolla exakt tid så gåt den 16:53 och det är typ 10min kvar så jag går up i gen till butiken (det tar mindre en minut att gå från butiken till busshollsplatsen) och typ 5-3 min innan bussen går så går jag ner till busshollsplatsen och väntar i 10 min. Och det var bara jag där? Så jag kollar i gen och kommer på att jag har kollat på vardagar och i går var det ju lördag. så jag kollar när bussen går på lördagar. Då gick den precis när jag hadde går till butiken när det var 10min kvar när jag trodde bussen skulle gå :S Så jag skyndar mig up till pappa och då holler dom på att STÄNGA krämaren där pappa har butiken. Men jag han att smita in och där sitter han och det är kunder inne. Så jag frågade om han inte skulle stänga? Han trodde det var öppet en timma till! :O Vi var välldigt glömmska!! Jaa och i går var familjen på "fest". Inge kul! Här är tröjan jag köpte på Stadium för 349:-    Och Jeansen var vanliga. Inget mer med det! :D Men vi ses! Kommer ett hadbollsinlägg!! bye bye!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards