feeliiciiaa

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Felicia - 28 januari 2011 17:33

Heej hej! Jag är så glad för jag och några kompisar har gott till rektorn eller 1 och frågat om vi får ha en "talang jakt" som vi hadde för några år sedan på skolan. men det var så monga som var lednsna för att dom fick kritik mm. Men nu vill vi ha det tillbaka. Så vi frågade rekrorn och gjorde en anmällningsblankett där de står om ma vill ha kritik och nu har den ideen blivit av! I mars kommer det att börja. Vi fick veta att vi redan fick göra detta på skolan ganska longt innan men men jagär iallafall glad för att det gick i lås! :D Men nu är det helg och jag har värkligen ingen anning om vad jag ska göra i dag :/ Men jag kommer väll på något! Men jag kanske skriver senare! Bye bye! <3333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards