feeliiciiaa

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Felicia - 30 januari 2011 20:52

Hello hello! Nyss så var jag och kollade på solsodan. Det är riktigt bra faktiskt! Ove är nästa bäst! Eller jag vet inte vem? Alla är bra ? Och innan det så kom pappa på en bra ide. mamma orkade inte laga mat och ingen annan i familjen så pappa tog med alla och så åt vi på pizza hut! Riktigt gott! Nu snart så ska jag slagga så jag orkar med morgondagen i morron! Skola -.- men men ! det känns som om det är någon speciell dag i morron men det är det inte :S Konstig magkänsla :S MEn nu är jag så ivrig! Jag klarar mig inte utan min bok!!!!!!! FROST JAG KOMMER JAG SKA BARA SKRIVIA KLART! Boken har förstört MIT bokskrivande. Jag gillar att skriva böker för jag är ju en sånhär tänkare som jag kallar det. Som många musiker är för att få så bra låt texter men nu ska jag inte avslöjja mina knepp! :D Jag har så lätt att skriva böker men så svårt att läsa dom :S Men nu MÅSTE jag gå till min bok så vi ses!! Bye bye!! <33333

  

Av Felicia - 30 januari 2011 12:46

Heej hej! I går så gjorde pappa klart musik rummet. Det blev skitsnyggt! och i går så hjälpte jag mamma och städa. Och så kom therese i går kväll och åkte senare på kvällen. Och i går så läste jag en SKIT BRA BOK!! Jag har blivi hellt bessat i den! Den heter Frost. Av magie Stiefvater. Man ska läsa den om man gillar twailight. Det är ungefär samma stuk. Den handlar om en tjej som blir dragen av vagar från sin gunga in  till skogen där de naffsar och äter sönder henne. Då ser hon en varg som bara står och kollar på. Senare i hennes liv så förljer hon vargen och smyger på honnom. Hon blir som besatt i vargen och så blir hon... mer tänker jag inte bäretta men den är jätte bra! Men men i dag så åkte Mamma,Felix och jag upp till skridsko bannan på skolan. Så felix skulle få pröva på.Och snart ska vi städa i gen -.- övervåningen denhär gongen. men jag vill att ni ska kolla på bra musikvidios. Jag tycker dom är bra och låtarna med :D Men här kommer dom!

Den sista här är inte så bra men den väcker tankar... fasst det gör alla musikvidios på mig :S Men men vi ses bye bye!! <333333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards