feeliiciiaa

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Felicia - 23 januari 2011 15:31

Heej! Jusst nu är jag så himmla glad för jag lysnar på musik! xD Men i fredags var det skit kul! Det var värkligen det!! Men i går kväll (lördags kväll) köpte jag en ny mobil! Jag har ju skrivi om att min iphone drar pengar. Jag har kollat på aldot varge dag och den drar runt 3-5kr i timman? Konstigt va?! Jag tängte ju köpa en Aino men i går kväll så kollade mamma runt på olika musikmobiler (jag vill ha en musik mobil) och så hittade hon W100i spirio. För 600kr och ainon kostar runt 1000kr. Så mamma sa att hon skulle betala halva priset på spirion. Så jag köpte den. På internet alltså. Men men!

 

I går var jag oxå nere till falken (ica) och köpte lördagsgodis med lillebror. Vi gick ner och han är liksom 3år och det är långt för så små ben men det gick faktiskt skitbra!!

aja i morron är det skola och sedan handbolls träning! Nu ska vi köra yterliggare 45min på måndagar. Och så är det en massa inställda macher och flyttade och jusst nu orkar jag inte bry mig. Det är så mycket att kommaihåg ocg på tisdag ska klassen till navet och spela fotboll fair play. Jag är värkligen SÄMST på fotboll men  jag stälde ändå up? Konstigt nog men nu ska jag up till mit rum och fixa lite! VI ses! Bye bye!! <333333

 

PIISSST! Här är bilder på nya mobilen ingen vet om att jag har köpt en! men men kolla bilden nedanför.

  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards