feeliiciiaa

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Felicia - 21 maj 2011 20:12

Shiiitt vilken skön Jumsuit jag hade köpt i går. Kommer bli sommarens favvo för min del! Så sjuukt nöjd!  


Trodde att mamma hade bestält skolavslutningskläningen för några veckor sedan men det gjorde hon visst i går -.- Amandas kläning tog runt 14-20 dagar men hon bästelde sin från ellos o jag från ett mkt onormalt ställe men fåtal kläningar. Kanske ska in till staden i morron o kolla på skor o flätat brunt bälte i lädet. Hittar inget riktigt vanligt o om jag hittar det kostar det ganska för mycket. Hittat på BIKBOK för 200:- och på JC för ungefär det priset.

 

Kollade på JC.se och hittade väärrlldens snyggaste ring! Jag ÄLSKAR värkligen JC´s smycken kolla bara!


Alla smycken (bilderna) kostar från 50-80:- Ganska billigt vad jag tycker! Kanske ska köpa något av dessa till skolavslutningen!?  Men nu ska jag göra något roligt! Ses! <333
 

Av Felicia - 21 maj 2011 09:23

Ok jag börjar med torsdagen då! ;D

 

I torsdags var det SKIIITT KULL! Jag tog tuvärr inga bilder för min kamera hade inge bateri kvar och jag orkade inte heller. Jag ÅKTE ATMOSFEAR! Det var skit läskigt när man skulle åka upp från tubben som det såg ut som kom det vattn ånga. och sedan så ser man heelllaaa liseberg. Ochnär man nästan kommer upp till toppen och ska åka ner så står det på ett tak "ångar du dig?" Och jag skriker som en galning NEJ SÅKLART JAG INTE GÖR och Carin o Amanda kollar bara på mig som om jag var ett miffo där uppe och så åker man ner.

Det tog 3 sekunder att åka ner från toppen o man hann knapt att skrika äns!?! Men det var skiitt kuuulll!

 

 

Jag kom hem 23.30 och tågresan från götelaborg var skit rolig. Alla tjejer såv. En sitter med en mugg för bebisar, en försöker såva på tåg golvet och 2 tjejer fnissar som bara den och 1 såver so jag satte mig hoss killarna -.- Men det var ju roligt ju!! :D

 

I går i skolan var alla som ZOMBIIIEEEEZZZ!!! Haha och jag o amanda går på stan på efter middagen. Det var därför jag inte bloggade i går för jag var skiita trött Men vad jag köpte i går:

 

 Jumsuit H&M 149:- Men jag bloggar mer sedan i dag! Hejdå! <3333

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards