feeliiciiaa

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Felicia - 7 maj 2011 10:07

Jag har riktig hem längtan på 3 år! Kollade på facebook och jag hade fott en inbjudan på kommer du på YEAH festilvalen och jag tängte vad kan det vara? Så jag kollade up och det var i stadsparken i MIN GAMMLA HEMTRAKT där jag alltid var med mamma och lekte. Jag kanske behövde gå 1000 steg för att kommat till stadsparken OCH vid stadsparken gick jag i skolan eller lite längre bort!

Och jag ser mig med mina kompisar komma dit med en massa glatt folk med solglasögon och shorts och min finna bild förstördes när jag kollar på vad det är för "tråkigt" folk här i vintrosa! Dom är inte tråkiga men det roliga som händer här är ett disco som inte leder någostans och en massa tjejer som tror at dom kan dansa snyggast och ser hämmskt sminkade ut med knall råsa ögonskugga och läpstift i vinrött och ganska fula kläder.

 

Det händer här och det är det roliga här! blir så åååå jag vill kunna gå med mina kompisar på något som YAHA11 festivalen men dom kommer tycka det är för mycket folk och det är okänt och inte kan slapna av, och vissa är inte tillräckligt mogna för det! Jag menar inget illa om mina vänner men dom har knapt alldrig varit inne i stan! OOO Vad sur jag blir! Jag vill hem! Snälla kolla ur bubblan och följ med! Vi går inte i 3:an!

 

När vi ska "prata" här ute få går man runt eller så stännger man in sig i ett litter rum. Inne i stan går man till ett fik och fikar. Här slösar man pengar på att köpa godis som är svindyrt på ica:n och inne i stan gör man roliga saker för pengarna!

Jag trivs här skitbra och jag har ändrats som person. Man är inte lika dan som man är där inne i stan än här. Ska fortsätta sörja... nää skojja bara! Vi ses! <33333

 

 

(ska inte gå på YEAH11 festivalen och hade inte tängt det. Jag tog det som ett förslag)

stadsparken. En liten dell av stadsparkens lekplats!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards