feeliiciiaa

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Felicia - 9 maj 2011 21:11

Urshh villken varm och skön dag :D Några i klassen och jag låg på ett "tak" eller vad man ska kalla det och solade och vi gämförde väm som hade mäst hår på armarna och benen och ven som var brunast. Jag var värkligen inte brunast på mina BEN! Det jag fick höra av mina klasskamrater var: O HERREGUD VAD VIT DU ÄR PÅ BENA! Och jag har knapt något pigment på mina ben! Men lite brun har man blivit om armarna i dag. Satte faktiskt på mej linne och shorts för det var grymt varm i dag! Känner mig taggad inför sommaren! :D

 

Men snart är det sommar (i vädret så är det) och snart på FREDAG kl 10 får min lärare ett mail från mellringeskolan där jag ska börja och hon ska sringa till kopiatorn på skolan så att vi kan få våra klasslister! äR SÅÅÅÅ TAGGAD! Och det är lite mer än 1 vecka kvar tills man åker till göteborg på klassresa! Taggar inför det oxå! Taggar oxå inför träningen som börjar nästa vecka inför järnvägen cup! Sjukt taggad! Men nu ska jag nog kolla på nya avsnittet på vilma.se checka du med ;D Bye! <333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards