feeliiciiaa

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Felicia - 11 maj 2011 14:56

Hej! Börjar med gårdagen då! ;D

 

I går var jag,amanda och wilma inne till stan och shoppade glass,coca cola och hårsprej! Var sugen på coca cola HEEELLA dagen i går och är det med NU! Vi hade kul såklart!

 

Och dagen i dag började med att jag höll på att missa bussen till melringeskolan för språkval med johan. Hehe vi slöade över skolgården. Efter  språkvalet VILLE Wilma och jag missa bussen hem men vi gjorde inte det :(´Ja det låter lite knäppt. Vi gick runt lite på den okända skolan som vi har språkval på men det ända vi gjorde var att förstöra för alla anda på bussen. Och hella dagen i dag har varit chill! Vi jobbade i matte i 20min och rästen av lektionerna har vi spelat bränboll och haft musik! HATAR VÅR MUSIK LÄRARE! Han är sämst! Och när jag ska gå hem får jag vatten över hella min rygg så det såg ut som om jag svätades skitkt fast det har jag oxå gjort i denna VÄRME!

 

Men nu ska jag SOLAA och dricka något kalt! Ses! :D <333

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards