feeliiciiaa

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Felicia - 15 maj 2011 22:28

Jag kan inte såva -.-

Så typiskt.. jag har bloggat fleera gonger den här veckan men jag har lyckats blivi utlogad -.-
I morron är det måndag och träningen börjar igen. Ska höra med jossan i morron om hur det blir. Jusst nu i skolan så drömmer alla i klassen om melringeskolan där vi ska flytta och gå i 7an,skolavslutningen OCH klassresan såklart! På Torsdag smäller det! Då ska vi åka till göteborg. Så fort jossan och jag nämner ordet av "liseberg" eller "Atmosfear" skriker vi och blir galna! Vi ska åka: Balder,Atmosfear,Kanonen och en massa massa mer! Vi har planerat om vad vi ska ha på oss och konstaterat att det är skita bra om det regnar! Kläder har vi bara sagt mjukisbyxer+ skit skön tröjja+regn jacka=skit bra kläder.

Och om det regnar kommer inte ngot folk dit. Ingen har ju lust att åka i regnet men det vill vi! Vi kan bli huuur blöta som hällst!

 

 

Jag nämde Atmosfear... det är den nya uppskutet på liseberg. Eller nerskutet?! Den åker ner snabbt och inte upp?! Men men, Den är ca 146m över havet! FATTA! den ska jag åka och jag har inte ens åkt KANONEN! Shit pommes frits! Kommer dö.

 

 

JO! I fredags kl.10.00 fick klassen klasslistorna för 7:an. På vår lilla lilla lilla skola går man bara upp till 6:an och vi ska börja 7:an så vi får byta skola då till Melringeskolan eller så söker man in själv. Och 1 ska in på en annan skola och resten in till melringe och jag ska gå i 7A Grymmt bra klass det kommer bli!

 

 

Men nu ska jag försöka sova lite ialla fall! SEs!<3333 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards