feeliiciiaa

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Förlåt. Jag kan inte göra något åt det :(

Av Felicia - 29 december 2010 19:06

Heej bloggen! Idag var det en slappar dag trotts allt men jag sprang inte. Dålig av mig :S Men jag dansade en massa och det är bra träning!! Men man skänner i kroppen att man inte har tränat på ett tag. I musklern,lederna.... ÖVERALLT! Något som NI säkert vill att jag ska träna på är stavningen. det är 2 saker. 1:a vill jag inte avslöjja men det 2:a. 1:a Varge dag så är det folk som klagar på att jag stavar fel... det är så svårt att inte avslöjja vad det är och särskilt inte så hella världen kan se men jag har ett hinder i stavning och läsning. Vi har inte gjort en undersökning än men JAG själv hoppas att det inte är vad vi tror det är. Jag läser och läser och läser. Och stavningen vill inte sitta fasst. Ni kan gissa vad det är.. det är ganska vanligt. Jag kan inte siga att det är en sjukdom men det är ett hinder. Där har ni ledtrådar. 2:a jag har syn problem. Och man kan inte göra något åt det. Jag ser prickar hella tiden. Och när jag är trött så bli det värre. Då blir det bara en massa mer prickar. Det är som myrernas krig på TV:n när den inte fungerar. Så är det för mig hella tiden. Och när jag läser så lägger sig prickarna för bokstäver och jag kan inte se vad det står.  Det är därför jag delvis är rädd för att byta skola sedan till 7:an. Dom kommer ju inte fatta om jag siger - Tuvärr jag kan inte läsa nu. Jag är för trött. Tror ni dom kommer tro på det elr?! Det kommer bli det värsta, och stavningen!!! Men vi ska få gå på en interjuv tror jag men det är om man ska ta ngn profil och jag ska börja i handbollsprofil så jag SKA ta up det då!! Men hejdå! Komer säkert blogga ngn gong till i dag! Men här komer lite bilder jag har tagit! ;D Den bilden på mig bjuder jag påe!  vi ses! <3333

  

      

   

       

 
 
carin

carin

29 december 2010 23:27

SÖT DU ÄE!!!!
kram <3

http://carin-angel.bloggplatsen.se

Felicia

30 december 2010 17:07

TAACK! Men du är sötare! Hihihi!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 17 juli 2011 19:55

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat på sjuukktt länge! Jag har börjat med nya bloggen men har fott STOORAAA problem men jag LÅVAR att det kommer bli en ny blogg.... Men i dag köpte jag ett pa TILL converse så nu har jag 3st. ett par blå,ett par röda ...

Av Felicia - 7 juli 2011 00:36

Nu har jag bästemt mig.... Jag ska sluta blogga på bloggplatsen. Läs om en ny och bätre blogg. Samma blogg,samma person, ny design, lite nytt inehåll och ett nytt namn!! Välkommen till   http://felicia24h.devote.se/ http://felicia24h.dev...

Av Felicia - 6 juli 2011 22:09

Tjeenare! Har inte bloggat på ett tag nu :/ Blir så less på bloggplatsen -.- Kommer nog byta till devote snart någon gong.   Men tillbaka till master of the life! Haha ja, det är jag! ;P    Men nu när man sommar jobbar heeellaa dagarna och få...

Av Felicia - 29 juni 2011 21:23

Tjabba tjena hallå vi siger så! Nu har nu missat myyyccckkkeett! Som vanligt så har jag sommarjobbat utom i dag för då har jag varit inne till stan med Carin och wilma för dom skulle köpa present till Amanda. (jag har redan gjort det) Amanda ska...

Av Felicia - 26 juni 2011 09:10


Jag blir så trött på alla på facebook som gör "evenemang" att alla som kommer leva efter jordens undergong 2012! Jag har inte sett den filmen men den värkar ju inte vara san?! Eller?! Eller är det någon annan som har sagt nu att vi kommer gå under?! ...

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards