feeliiciiaa

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Felicia - 22 december 2010 14:25

Cha cha so Daniel siger på ung och bortskämd ;D I går var det en SJJUUKKT kul kväll men Matilda,Amanda,Carin och Wilma!! Det var värkligen en speciel dag och natt! Jag kom typ en halv timma sent för det gick ingen buss hem som jag skulle hinna med (jag var innte till stan och spelade tvärflöjt). Och i dag var det julavslutning i Gympasalen och jag var typ pugramledare eller vad man siger?? Jag spelade flöjt och jag SJÖÖNNGG!! Jag kan skriva upp min lista det jag måste göra eller jag vill och ska försöka kämpa för att få göra!! Här kommer den nu då!


*Träffa Jay smith och få sjunga och prata.

*Stå på sen och sjunga (sheck!)

*Träffa damhandbolls lanslaget och få spela med dom

*Bli en spelare i damhandbolls lanslaget.


Det är dom jag kom på nu!! Och stå på sen och få sjunga har jag haft sen jag var typ 3-4 år så jag passade på och frågade en kompis och hon ville och när vi stog där på senen sjöng jag hur FALSKT som hälst och jag stog och skakade och jag höll på att gråta när jag kom ner från senen. JAG VILL GÖRA DET IGEN!! Och min kompis sjöng INTE!! Det var hämskt. Jag var såå rädd för ingenting. Jag kan siga nu att när jag tänker på det så skakar jag. Men nu måsste jag gå hejdå!!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards