feeliiciiaa

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Felicia - 13 december 2010 19:35

I dag var det ingen träning :`( Men men jag var ute och läveredade potatis! Vår klass har solt potatis till klassresan. Vi ska åka till Lissenberg! Sangta lucia! I dag är det lucia! Och jag var med i Lucia tåget men jag var INTE lucia. Jag ville faktiskt det men Carin var Lucia. Hon var JÄTTE FIIIIINN! Jag vet inte hur mkt ficka vi fick? Vi fick först efter vi hadde got i gympa hallen. Efter vi hadde lussat i gympa hallen så gick vi till klassrummet och fick ficka. Efter typ 10-20min så gick vi ner till ålderdommshemmet och där fik vi OXÅ ficka! Sedan var det inge mer men de vart mkt fick!! I morron blir det stan och spela tvärflöjt! Heejdå! ;D

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards