feeliiciiaa

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Felicia - 12 december 2010 17:17

Heej! I går var jag på bodaborg och jag tog kort som jag låvade! Men nu sitter jag och väntar för jag skickar dom på maijl och det tar ett tag. Jag tog kort med min mobil då i går. Och när jag kom hem så hjälpte jag mamma att städa hella huset och sedan var det idol. Såå jag hann inte i går. Och i dag var jag på m-berg med mamma och lillebror felix! Kul faktiskt! Så jag har dagit kort med min KAMERA så här kommer allt jag köpte i dag! Jag köpte oxå en julklapp till julklapps bytet vi har i skolan jag och några kompisar och jag vet att 2 st av dom läser min blogg så det tänker jag INTE avslöjja! ;P Allt är köpt på LAGER HAUSE. Bay bay!!

 

Skriv block utan ränder. Blanka sidor 29:-

 

Portmonä/plånbok? 59:-

Liten handvärmare? 49:-     

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards