feeliiciiaa

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Felicia - 10 december 2010 16:48

Heej bloggen! Jag tängte ställa några frågor till killen i mit förra inlägg. Jag gjorde inte det. Jag är inte säker på om jag gillar honnom. Jag har känt efter när jag har vart i hans närhet och det pirrar till och jag vill bara stanna i den stunden men jag vet fortfarande inte om jag är kär? Och det gick inte särskilt bra med frågorna :S Jag frågade inte en enda :S Jag vill bara siga att det händer jätte konstiga saker på mit rum? Jag vågar inte skriva om dom nu här där jag sitter på mir rum. Jag vill inte att det ska hända mer liksom... Men ett stycke som kommer up i huvudet och jag har set på en bild: Själar kommer aldrig försvinna? Det sitter i mit huvud..... FÖR EVIGT!! Gissa inte om jag är lite orolig? :S Men nu ska jag gå och leta hänglås snart till i morron när hella laget ska till BODA BORG!! Jag ska ta med kameran och jag MÅSTE ha en ficka så jag kan ta kort i morron!! Hänglåset ska jag ha till skåpp där som man kan lägga pengar och sånt i :D Nu måste jag på toa så hejdå vi ses kanske i kväll?!

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards