feeliiciiaa

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Felicia - 27 oktober 2010 20:56

Heej! Ni vet vuxna som är inbitna i sinna jobb. Jag börjar tänka på ett protjekt i skolan nu... Ok. Inte så farligt men vi ska göre en long saga och jag börjar tänka på hur den ska vara. Meen veckan kommer VARA BÄÄÄSSSTTT! Vi tar från måndag:Ingen handbolls träning, Har gjort ngt med foten så jag har skiiiit ont!! Tisdag: Ingen tvärflöjt :( Onsdag: handbolls träning foten liiite bätre men har skummgimmi och en massa så det går ;P Torsdag: Konsär tvärflöjten. Fredag: slappdag packa till lördag. Lördag: HANDBOLLSLÄGER!!!! Söndag: HANDBOLLSLÄGER! Mach efter! ;P VÄÄRLDENS bässta vecka!! VÄrldens bästa vardag skulle vara: en systemkamera, nya rummet jag ska få, typ 10000000kr i månadspeng ;P Oooo och en hund oxå! Meen nu ska jag nog fortsätta kolla på Karina berg.


Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards