feeliiciiaa

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Felicia - 5 oktober 2010 20:27

Hee hopp! man kan siga att jag hattar MÅNDAGAR! Asså jag går snart in i väggen! känner att jag inte orkar meeer! Men hemma, sena kvällar :/ Handbollen skollan ALLT! Jag gör det jag tycker om med det blir för mkt. Såå som det käns nu... Men men skolan är inga problem här i väckan. Det är bara tisdag och är klar med SOn,nästan NOn,Matten SKIT DÅLIGT,Svenska 1 sida kvar klar ;P,typ 2 sidor i Engelskan och vi började med Engelskan i dag! Franskan tränade på bar förra veckan så inte lika monga lexor. Jaa det brukar vara så att jag ligger efter i alla ämnen :/ Men Lexorna är bara glosor lätt på glosboken.se ;P nyhetsbrev jort på 3min och franskan inge!! Vi har inte så mkt läxor.  Nu kommer Felix tillbaka. Han är lite jobbig :/ och så ska vi bli grannar med DAGIS! Dagis kommer in i vårt gammla klassrum som är ledigt och de ska sätta staker runt om hella HUSET JOBBIGT. Fåtal om klassrummet som är ledigt. Det spökar därinne kan man siga. Jag, josse och Carin skulle jobba på rasten elr vad det var? Och vi började flumma ocj dansa lite emmelan åt. Och När alla satt och jobbade så så ramlade klockan ner? Och det hadde varit jul så vi hadde en julkulla hängde på en sak. Och den började gunga? och en massa har hänt där. Så såg jag en peron är inne mot fönstret. Och jag kollar Helt skräck slagen Och mina kommpisar blev oxå chockade. Och så var det en lärare! TUUR! men här kommer korten jag tig i heljen BYE!  

I LOVE YOU CHARLIE! Du är en del av mig! Jag kan alldrig glömma dig!! <3333

   CHARLIE LOVE YOU 4-EVER! <333333333333333333

   FRASSE DU ÄR EN DEL AV MIG OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA NU NÄR DU SNART DÖR! DITT SISSTA ÅR SKA VARA DITT OCH MIT! HAR INGA ORD FÖR HUR JAG KÄNER FÖR DIG! JAG ÖLNSKAR ATT DU HADDE SAMMA ÅLDRANDE SOM JAG! DU ÄR BARA 12ÅR SOM MIG! I LOVE YOU ASSA MKT! <333333333333   SÖTTA CHARLIE!

  

  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards