feeliiciiaa

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Felicia - 9 oktober 2010 21:36

Heej hej! Det min blogg inte vet..... Är på måndag är det kanske en bra dag trots allt? Jag och mit band som jag ofta siger (de blir skit arga i bandet när jag siger så) ska träna på måndag till Julavslutningen! SKA BLI SKIT KUUUL!!! Och låten talar jag inte om! Hihihihihihihi! Det är en hemlis! Men det ska iallafall bli kul! Och i dag skickade Mamma in jultidnings grejerna! Jaa mamma köper julklapparna så jag får inte fixa det själv      hihihi jag har lite kul med smileisarna! Men jag tog 1 nintendo spel new supermario brows, en sminkväska, och sedan GODIS var så sugen på det då. och jag får 200kr över som jag får i handen, Om det inte var mer. Det roliga var att jag solde bara för att få ngt litet, men det blev mer än jag trodde. Och jag solde bara till min lilla släkt och mammas kompis. Men men nu ska jag se mer på P.S I love you! Ganska sorlig! Hej på dej, bajs på dej! hihihihi! <33333333  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards