feeliiciiaa

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 8 september 2010 15:13

JAA Hej! I dag var jag i skolan. Det käns bätre i öronen o så. Och det var språk vall i dag. Jag har Franska. Det jobbiga med det är att man mosste gå upp tidigt för att hinna med bussen.Man mosste åka buss dit. Jag är enda i klassen som har Franska och det är ingen som åker med samma buss som har franska. Det åker en person som jag hattar i samma buss som mig. Jag går i ett annat hus änn dom andra som åker buss. Personen som jag hattar kan vi ta någon annan gång. Men förra gongen det var språkval så höll jag på att missa bussen. :O Och nu oxå. :O Joo och i morron så ska jag med til G-vik. Det är ett badhus som är SKIT ROLIGT!! Så i morron mosste jag ha pengar och jag har jort misstaget att stoppa ner lite pengar i min spabössa. Ni tänker säkert att jaa men det är ju bara att ta utt pengarna men det är inte så. Man mosste ha en konservöpnare för att få utt dom o göra söndet sparbössan men det vill jag inte. Har ni några tipps på hut jag ska kunna få utt dom eller tjäna pengar lätt! Snälla ge tips! Hej då!    

Av Felicia - 7 september 2010 12:45

Hej i gen.. Jag ville bara siga att medela till alla ni känner om bloggen. Jag vill ha MER läsare!! Hej hej!!  

Av Felicia - 7 september 2010 09:16

HEEJ! Jaa nu sitter jag i soffan o diggar musik!! Jag har got och fått öroninflamation i BÄGGE öronen. Det blir snart en alvedon till    HAHAHa nää så är det inte riktigt. Men jag HOPPAS att jag blir bättre till Torsdag då Carin, Wilma,Alex,Jag och kanske josse ska o bada!!!!!  Skit kul kommer det bli!! Förra gongen frågade Alex bara Carin o mej o då kunde Carin inte så det blev bara vi 2 men vi hadde skitkul en då! JIPPIEY!!  Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv. jag har ingen anning vad det går denhär tiden men men! JOOO! Kolla in blggen www.ellensplace.bloggplatsen.se Min gammla klasskamrat. SAKNAR DIG ELLEN!! BYE   

Av Felicia - 6 september 2010 18:59

Hej hej! Nu har jag nyss kommi hem från handbollsträningen. Som ni inte vet är att nu har det kommi nya i laget. För dom gick i ett annat lag förut men jag vet inte vad det var om det var för monga som slutade eller om tränaren skulle sluta?? Så nu får jag ta bussen till Garphytan o träna på måndagar!! Jipey! Men nästa träning är på Onsdag i vintrosa!! JAAY!!! Men men, nu ska jag ära och sedan ducha vi ses!! BYE BYE!!

Av Felicia - 6 september 2010 15:12

Här är min nya blogg! Lika bra att börja nu!! Ja jag är en tjej på 12 år. Jippey!  Och jag kommer skriva lite nu och så! Jaja det kommer mer!! Bye!! <3333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards