feeliiciiaa

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 18 september 2010 19:51

Japp heej! I går hadde vi besök av min pappas bror och hennes tjej. Och LILA SÖTA HERBER! Om ni kollar i min bakgrund så kan man se en liten svart hund. Det är han! Och de åkte hemm vid tio, elva. Jag vet inte. Och det var beräknat att köpas kläder i dag men jag vill göra det på Marieberg meeen kunde inte få sjus o jag hadde ingen lust att ta bussen, och jag vet inte hur den åker och så.  Men jag åker in till stan i morron istället o köper kläder. Inte på Marieberg. Men nästa helg så kanske jag och några till ska till Marieberg.  Vi får se. Och i dag har det vart en soft dag oxå. Gick utt med hundarna i dag bara (farmor och farfars hundar.). Fick nästan panik. Jag har morgon ruffs nu när klockan är åtta. Men mjukisbyxer och en Large tröja gick jag utt med. Men ha en bra kväll och kommer ta kort och lägga utt i morgon! SNYGGA KLÄDER SKA DET BLI! love bye! <333333333333333     

Av Felicia - 17 september 2010 15:24

Chau! På er! nu är det helg! Såå skönt! Vad ska alla göra. Några tipps på vad man kan göra? Tängte ta en frågestund i kväll. Men vi får se?! Jaa men ha en bra dag iaf! Här kommer en vidio! JAG FATTAR INTE HUR HAN ORKAR!!!  TIPS TACK!!! Heej heej! <333333333333   

Av Felicia - 16 september 2010 15:06

I dag är jag typ såhär SUPPER GLAD! Jag bjuder på en bild sedan! ;P  I dag kanske skulle pappa o jag köpa kläder men det gick inte i dag.  :(  I morron kanske det blir elr ngn annan dag.  Jag hoppas i morron! Kan ladda upp b ilder på det jag köper då. Meen nu sitter man o lysnar på musik. BYE BYE. oooo mobba järna inte bilden!      

Av Felicia - 15 september 2010 20:09

Japp! HEEJ! I dagvar det en FET SKÖN dag! Skolan kändes lätt. Konstigt. :S Missade 1 lektion genom att stå o stämpla för skol joggen. Lågstadiet behövde hjälp. Och så blev det lite bråk mellan mig och några till men det ska jag reda utt i morron! Handbolls träning i dag! JIPPEY! Kul va det med Lisa, Jenny, Sofia o alla från Vintrosa! Emelie kastade upp sin sko på jymmpa taket så hon och några till sprang i väg till fritids på skolan om hjälå och då fickd e med sig en kille från 4-5:an som tog ner den åt henne! LYCKAT! Annars hare det vart en vanlig skön dag. JAA jag tycker nästan lite att det är kärlekens dag i dag! Vilma på www.vilma.se ska träffa sin stora kärlek i dag, eller jorde. Och Alex (alexandra) blev ihop med en i dag oxå! Hana "ex" vart skit sur o ledsen så vi får se vag hon gör i morron då? :O O hon är typ skolan fjortis. Ska inte siga något. Jag själv tåcker de inte är de. I morron kanske man ska köpa kläder. Det är mycke i morron! Men vi får se! BYE BYE! <333   

Av Felicia - 14 september 2010 18:30

Japp i går så var det Handbollsträning. Vår så kallade "Lagledare" är lite skum.  Jaa så här är det. I våras så sa vår Tränare att vi skulle slås ihop med ett annat lag. För att deras tränare skulle sluta. Och i går på träningen så hadde vi deras tränare som tränade oss och vi skulle tydligen ha honnom varge Onsdag. Och i går fick jag en lapp hem som det stog lagets namn (det andra lagets namn) på och vi skulle skriva in en massa telefon nr och så. Oo en massa konstiga saker. Jag vet inte men jag har en liten anning om att hon och 2 till i vårt lag är 98 och hon vill ha utt oss. För de andra i laget är 1 och 2 år ygre. För att Vintrosa ska kunna spela rätt serie. OCH Vi tar för mkt pengar från laget. Men men det får vi se hur det blir. Det är träning i morron oxå. Då kanske det kommer fran något mer?! HEJDÅ!     


Av Felicia - 12 september 2010 16:46

Japp. Nu har man vari hoss mormor o morfar. Tängte att varge helg så blir det vidio blogg. Men det gick inte i den här heljen. jaa nu ville jag vissa er en vidio på YouTube som är ganska bra. Det är så coolt när alla börjar dansa bara! SES!    

Av Felicia - 10 september 2010 14:42

HEJ! Ja förlåt att jag inte kunde skriva i går. JOO det var jätte kul på G-vik och nu snart ska man till mormor och morfar. Så jag ska gå snart. Första kvarsitningen fick jag i dag :( Men det blir på mondag för det var sista lektionen och det går inte efter skolan för då ska monga med skolbussen. Som tur är. Då ses vi! BYE BYE!   

Av Felicia - 8 september 2010 15:32

Joo om pengar.... JAG FICK UTT EN 20 LAPP! NICE!! GLAD JAG ÄR!  


Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards