feeliiciiaa

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Felicia - 24 september 2010 12:45

Hihihihi! Hinner blogg lite innan Johan kommer.Ska snart träna lite. Dans... Jaag gör inte som alla andra att går på fritids akiviteter men dans,lera,trummor o så... Jag gör allt själv hemma. 1 av mina fritid intresen. Kollar runt litte på bloggar oxå! Snygga kan jag siga. Som www.linneeaa.bloggplatsen.se   Förs trode jag hon skulle vara någon fjortis men skit skyst och ABSOLUT ingen blogg som kissies Urch. Och felicia like. Det är ju bäste! Bye nu blire dans! <33333333    

Av Felicia - 24 september 2010 07:01

Heej! Jag har inte skrivit på 3dagar. OMG. Näääää så dåligt är det inte. Jaaa i tisdags så var jag sjukt tröt och mamma hadde tagi min dator iaf. O i skolan hadde vi någon frilufsdag som 6:orna skulla holla i o vara stationsledare. Och i onsdags var det handbolls träning! JIPPEY! I love it! och då skulle jag ta hand om min lillebror oxå. Och i går så orkade jag inte blogga bara.  I dag är det studiedag! SÅ SKÖÖÖNT! och då ska jag och johan till marieberg. Så pinsamt för i går kom johan och skulle ta sellis med mig, o pappa i går kväll sa han att: den där killen är bra. Precis som om jag var ihop med honnom?! Nä han är nog 1,45 han är jätte kort och kommer från landet. Kör traktor aoch så. Men det scharmiga är, är att han rider. Han hoppar på tävlingar och såå. Och neej vi är inte ihop.Men kul ska det bli i dag på m-berg. HEJDÅ!! <33333333333   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards